voor 't eerst...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

voor 't eerst...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 08:27

Ik ga morgen voor 't eerst met m'n bijrijdpaard de duinen in... Heb al wel een aantal ritjes gemaakt op een wat ouder paard wat ook op stal staat, waar ik van denk meer controle over te hebben.
Vind het best wel heel spannend, maar ik ben een bikkel
Ik weet dat Ribie superbraaf is, maar toch... Heb 18 jaar op een manege gereden en sinds kort heb ik Rib als luxe bijrijdpaard waar ik supertrots op ben, en ben manege af...
Op de manege, tja, daar ga je 1x in de zoveel tijd met 304259845 mensen achter elkaar aan in een gereguleerd galopje, terwijl mijn ervaring met m'n stalgenoten nét een tikkeltje uitdagender is!!!
OK dan!

Semper erit denique omnia



      iefke

      Berichten: 28837
      Geregistreerd: 28-08-03
      Woonplaats: Tilburg e.o.

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 08:34

      whahaha... ja, en dan oefen ik alleen in en uit 't groene hek.... Tong uitsteken Clown

      Ik mocht toch met jouw mee Verward

      Semper erit denique omnia


          iefke

          Berichten: 28837
          Geregistreerd: 28-08-03
          Woonplaats: Tilburg e.o.

          Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 08:48

          ik heb een waterdichte jas, dus ja... En het groene hek, wat staat aan 't begin van 't terrein en waar je langs moet als je richting de weg wilt, daar krijg ik 'm zonder begeleiding écht niet langs

          Semper erit denique omnia


              iefke

              Berichten: 28837
              Geregistreerd: 28-08-03
              Woonplaats: Tilburg e.o.

              Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 20:49

              Het was een dolle boel...........

              Semper erit denique omnia


                  iefke

                  Berichten: 28837
                  Geregistreerd: 28-08-03
                  Woonplaats: Tilburg e.o.

                  Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 20:12

                  Ik ben een SCHIJT wijf... verschrikkelijk flauw omdat ik niet meer verder durfde en eigenlijk was er niets aan de hand...

                  Ik had vertrouwen in mezelf met Carola (een wat ouder paard, met véél ervaring)
                  Nu ik met Rinie naar buiten ben geweest is dat vertrouwen een beetje weg, helaas. Ik vind buitenrijden super, maar dan niet op een paard waar ik veel te veel mee bezig moet zijn. Ik zat zelf al niet relaxed, dan is 't voor Rinie ook moeilijk om me te vertrouwen en dan krijg je een gezellige wisselwerking.
                  Niet iets om trots op te zijn, maar wel iets om aan verder te werken... Pling

                  Semper erit denique omnia



                      Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

                      Wie is er online

                      Gebruikers op dit forum: Evilou, Vagabondo en 44 bezoekers