Ik wordt ceremoniemeester....? tips?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Ik wordt ceremoniemeester....? tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 12:56

Mijn broer gaat trouwen ergens eind november, ben de exacte datum vergeten. Volgens mij de 29e ofzo. Nu heeft hij mij gevraagd zijn getuige en zijn ceremoniemeester te zijn, samen met de beste vriendin van zijn 'aanstaande'. Bloos

Maar ja, uuuh, hoe doe ik zoiets? Verward Heeft iemand tips voor een leuk feest. Waneer we wat moeten regelen, waneer kunnen mensen "liedjes zingen" waneer de kado's etc. Ik weet eigenlijk TOTAAL niet wat erbij komt kijken. Ze willen het niet te groot maken ivm de kosten want het budget is niet zo groot. Geld, geld! En geld aannemen van de ouders willen ze ook niet. Het feest wordt bij hun thuis gegeven.

Heeft iemand hier ervaring mee, en hebben jullie misschien tips? Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Nagelbijten / Gniffelen


Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 23:24

Ben ook niet van plan om die dag politieagentje te gaan spelen hoor!!! Ga van de week met het a.s bruidspaar praten over het 'hoe en wat'. Dan weet ik meer en zal ik nog wel wat tips kunnen gebruiken. Haha!

geen


Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 21:36

Leuke tip die van het boompje! Zal hem zeker voorstellen! Bedankt

geen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 21:48

Oke dank je! Was jou bruiloft goed geregeld?

geen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 23:27

Oke bedankt, ik ben in iedergeval al iets wijzer geworden over mijn functie als 'ceremoniemeester'. De fotograaf is mijn zus (ook de bruidegom zijn zus) Zij is zelf professioneel fotografe dus daar hoef ik me niet druk om te maken.

Qua gastenboek leek het mij ook wel leuk een videocamera neer te zetten op een plekje en dat iedereen daar een boodschap op kan inspreken voor het bruidspaar. Moet dat idee nog maar even met henzelf bespreken. Maar bedankt voor jullie reacties in iedergeval al!

geen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 161 bezoekers