Jur is steeds zo boos...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 22:33

Succes met het vinden van een stal! En jij bent niet de enige die zich zo druk maakt of ze haar paard wel rustig kan achterlaten hoor! Nu fiets ik er nog vaak 2 keer per dag langs, gewoon even een wortel geven, de stal recht trekken, dekentje om of af. Maar hoe moet dat als ik straks ben afgestudeerd en ik een vaste baan heb?



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 23:13

Hier gaat de stal om 8uur open en ze zijn er inmidels wel aan gewend dat ik er dan soms al ben Lachen Als ik ergens heen moet overdag probeer ik ook altijd eerst even langs stal te gan (is heel dichtbij het station dus dat is wel fijn, loop je in je schone kleren en schoenen je boks gelijk te gooien, springt Nelis (hondje van de manege) 10 keer tegen je op en dan ga je naar school voor een gesprek, onder de vlekken of naar je afstudeerbureau en toch kan ik het niet laten *LOL* En van het station meteen weer langs de manege natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 23:19

Ik geef er ook niet om maar dan kom ik op school en dan zie ik daar al die modebewuste meisjes lopen en haal ikweer eenstrootje uit mijn haar. Maurice is er inmiddels aan gewnd dat er overal hooitjes en strootjes achter mij aan bengelen dus we pakken gewoon wat vaker de stofzuiger.
Ik loop ook altijd in mijn meest gore paardekleren de AH binnen, ligt net op de route van stal naar huis.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 33 bezoekers