echt geschift!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mahita
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: venlo

echt geschift!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 19:14

Er zit een jongen bij mij in de klas die mij vandaag dodleuk vertelde dat hij wel eens katten doodschoot. ik dacht o die maakt een grapje ofzo. ik vroeg dus of hij dat nou meende en hij zei: ja onze buurvroeuw heeft een stuk of 20 zwerfkatten en ik vind dat te veel bovendien schijten die beesten ook nog de hele tuin onder . hij zegt dat hij dat doet met een windbuks (ofzo) zn zusje zou ook een keer een kommetje melk hebben neergezet met rattengif! daar sprong dan zo'n heel nest kittens op af Verdrietig die buurvrouw als een gek naar de dieren arts, gelukkig hebben die beesjes t overleeft
toe ik vroeg of hij dat ook normaal vond om kittens dood te schieten zei he nee ik wacht wel tot ze groot zijn
weten julie wat ik hier tegen kan doen
Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:29

ik geloof er niets van! waarschijnlijk alleen maar bluf om je op de kast te jagen!
natuurlijk kan je altijd de db bellen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:34

Anique_Vaandrig schreef:
ik geloof er niets van! waarschijnlijk alleen maar bluf om je op de kast te jagen!
natuurlijk kan je altijd de db bellen


laten we maar hopen dat het bluf is, er zijn debielen genoeg in de wereld helaas............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:41

IngridM"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
ik geloof er niets van! waarschijnlijk alleen maar bluf om je op de kast te jagen!
natuurlijk kan je altijd de db bellen


laten we maar hopen dat het bluf is, er zijn debielen genoeg in de wereld helaas............
[/quote]

ja, maar de meeste debielen zijn nog net niet zo stom dat ze het zo rond lopen bazuinen! Natuurlijk zou het best kunnen, maar ik geloof het niet zo!

heeft niemand anders het trouwens gezien/ gehoord? misschien kun je een keer gaan kijken...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:48

hoop ook maar dat het bluf is!
brr anders kom ik dat jong wel even afschieten !

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:50

Vind niet dat het heel geloofwaardig overkomt...

MarteniqueJarig
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:59

ik dnek dat hij gewoon wil dat iedereen het geloofd, vind hij vast stoer(NOT)

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:05

plak biljetjes in de buurt op met zijn foto en zet er heel groot bij dat mensen met katten moeten oppassen voor deze etter *gniffel* wedden dat ie dan of bekend dat het bluf was, of zijn pa pakt die luchtbugs af, ik heb ooit verkering gehad met een jongen en die vertelde dat ie een kat had doodgeschoten, ik heb hem meteen zonder pardon gedumpt!!!!en gezegd dat ik m nooit meer wouw zien, kattenhaters , die haat IK !

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:12

Er is vast (hopelijk Scheve mond ) niks van waar! Lachen Hij wil gewoon even alle aandacht omdat hij denkt dat hij stoer is met dit soort acties

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:42

even om iedereen te herinneren : varkens, koeien en schapen worden ook doodgeschoten Knipoog en dan gaan jullie ze lekker zitten opeten. Eet smakelijk Tong uitsteken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:47

crossmonster schreef:
plak biljetjes in de buurt op met zijn foto en zet er heel groot bij dat mensen met katten moeten oppassen voor deze etter *gniffel* wedden dat ie dan of bekend dat het bluf was, of zijn pa pakt die luchtbugs af, ik heb ooit verkering gehad met een jongen en die vertelde dat ie een kat had doodgeschoten, ik heb hem meteen zonder pardon gedumpt!!!!en gezegd dat ik m nooit meer wouw zien, kattenhaters , die haat IK !


dit is nog eens een goed idee.

zo heb ik ooit eens kennis gehad aan een jongen die het nogal stoer vond om te vertellen dat hij ooit tijdens zijn werkzame periode bij een slachthuis een koe een mes in zn billen had gestoken.... het enige wat ik na zijn met borst vooruit gestoken vertelde verhaal kon uitbrengen was...
een zeer minachtende "goh, stoer zeg!!! ben weggelopen en heb nooit meer met hem willen praten

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:49

djangogirl schreef:
even om iedereen te herinneren : varkens, koeien en schapen worden ook doodgeschoten Knipoog en dan gaan jullie ze lekker zitten opeten. Eet smakelijk Tong uitsteken


varkens worden NIET geschoten, die worden vergast
en daarvan word het vlees voor consumptie gebruikt, lekker big macje of frikandelletje gaat er bij jou vast ook wel in???
de katten die die smerige k*t mennekes doodschieten horen waarschijnlijk bij een stel leuke mensen, die nu dus heel verdrietig zijn Boos!:( oeh als ik zulke snotjong zou zien, oehh dan zou ik ze bij de oren pakken, die bugs in een groot meer flikkeren en die jong achter mijn paard hangen en dan heel erg hard door het bos gaan galloperen

*hoooo crossmonster..hoohoo brrrraaaafff * Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:50

gijsenkim"]
[quote="crossmonster schreef:
plak biljetjes in de buurt op met zijn foto en zet er heel groot bij dat mensen met katten moeten oppassen voor deze etter *gniffel* wedden dat ie dan of bekend dat het bluf was, of zijn pa pakt die luchtbugs af, ik heb ooit verkering gehad met een jongen en die vertelde dat ie een kat had doodgeschoten, ik heb hem meteen zonder pardon gedumpt!!!!en gezegd dat ik m nooit meer wouw zien, kattenhaters , die haat IK !


dit is nog eens een goed idee.

[/quote]

idd een goed idee Knipoog
en met de digi's van tegenwoordig is vast wel een foto van zo'n smeerig jong te bemachtigen, dan wil ik best wat print en kopieer papier daarvoor betalen, om zo'n smeerlap in het hele dorp aan de schandpaal te hangen !!!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:14

Jakkes!
Bij mij zat vroeger altijd een jongen in de bus die vertelde dat hij de cavia's van zijn zusje van uit het zolder raam naar beneden liet vallen.
Waarschijnlijk ook een bluf verhaal... maar je weet het tegenwoordig niet meer...

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:16

hem aangeven ofzo bij de dierenbescherming het tegen zijn ouders zeggen en tja of ze nou bluffen of niet moet hij maar niet zo dom doen!!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:20

Wat ziek zeg!!Die jongen is niet goed!
Ik zou,proberen achter het adres van die vrouw te komen haar waarschuwen.
Verder uitzoeken of het echt zo is en dan naar de politie.

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:28

Ik denk dat het bluf is, hij probeert gewoon stoer te zijn met zijn verhaal ofzo...

Fairie schreef:
Bij mij zat vroeger altijd een jongen in de bus die vertelde dat hij de cavia's van zijn zusje van uit het zolder raam naar beneden liet vallen.


Hahaha hoe kom je op het idee om zon beest uit het raam te laten vallen *LOL*

Moet je eigenlijk je eens indenken je zou zo'n cavia zijn en je rolt van zo'n dak naar beneden en je valt te pletter Verdrietig echt sneu voor t beestje

mahita
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 21:19

Ik heb het vandaag nog nagevraagd maar hij zei dat het echt waar was
Ik hoop ook echt dat het bluf is Scheve mond

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 13:22

crossmonster"]
[quote="gijsenkim"][quote="crossmonster schreef:
plak biljetjes in de buurt op met zijn foto en zet er heel groot bij dat mensen met katten moeten oppassen voor deze etter *gniffel* wedden dat ie dan of bekend dat het bluf was, of zijn pa pakt die luchtbugs af, ik heb ooit verkering gehad met een jongen en die vertelde dat ie een kat had doodgeschoten, ik heb hem meteen zonder pardon gedumpt!!!!en gezegd dat ik m nooit meer wouw zien, kattenhaters , die haat IK !


dit is nog eens een goed idee.

[/quote]

idd een goed idee Knipoog
en met de digi's van tegenwoordig is vast wel een foto van zo'n smeerig jong te bemachtigen, dan wil ik best wat print en kopieer papier daarvoor betalen, om zo'n smeerlap in het hele dorp aan de schandpaal te hangen !!!!
[/quote]

Dit is zeker een superidee. Ik zou eerst even die buurvrouw opzoeken om het na te vragen. En probeer hem nog een keer zn verhaal te laten te vertellen en dat op te nemen ofzo.
Ik zou zo iemand echt helemaal stuk maken. Zorgen dat ie geen leven meer heeft.

mahita
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 21:45

leuk idee , maar hij woont niet bij mij in de buurt
hij komt al met de trein naar school dus ik denk niet dat ik ff daar in de buurt opplakbiljetjes op ga hangen Scheve mond

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:39

hang ze dan op het station???? of op jou school !!!! stiekum in een vrij uur, of je gaat een keer wat eerder naar school of je hangt ze smiddags na de lessen op??
probeer een foto van hem te achterhalen en maak er werk van !!
vieze smerige kattenhater dat het is....oehh waar woont ie dan zal ik m eens bij zijn kl*ten grijpen Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:11

Wij hebben al een tijdje een jong katje van mij ilkkah op stal die ze wilde verzuipen omdat moederpoes was doodgereden.
Gelukkig had mijn zus hem meegenomen naar huis (was toen 2.5 week) en nu is die 1.5 maand en hij doet het heel goed gelukkig.
Maar zijn broertjes en zusjes waren te vroeg van de hooizolder naar beneden gegaan, en half opgevreten door die honden die er rondlopen, dus daar gingen ze maar niet mee naar de dierenarts en hebben ze maar verzopen, dat vind ik zo zielig!!!!
1 zin die me zus zei dat de verzuiper had gezegt zal ik nooit vergeten en word ik misselijk van als ik eraan denk: "ze zijn volhouders, ze bleven maar vechten onder water"
Vind je het gek! Niemand wil toch dood!! Vind ik echt zo matig om zulke kleine diertjes te verzuipen!
Helemaal om ze neer te schieten of ze vergif te voeren zoals ik las in je stukje.
Gatverdamme wat vind ik dat matig zeg.
Zo zijn wij mensen toch niet aangelegd om de dieren te vermoorden die hier ook recht op leven hebben!!!
Maak me er weer boos om!