paard in de tuin...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

paard in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 13:17

voor sommige is dat niet raar..
maar hier kijken de mensen in mijn straat wel van op..
malibu mag ff et gras kaal freten..en daarna ga ik em wassen..
dus echt een paard in de tuin Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:18

Bij ons past dat echt niet op dat gazonnetje, en ons gras is ook poedersuiker, dat wil maar niet groeien, dus binnenkort komt er een man met "wondergroeispul" maar mareska scheit echt alles onder dus dan ben ik de hele tijd bezig met scheppen, geen zin in, mag ie mooi in zijn eigen wei doen Lachen

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:21

Wij hoeven alleen maar hekje dicht te doen, lint ervoor, en dan loopt Ofir ook achter het huis. Vooral in de zomer mag ie de kanten korthouden, dat scheelt weer gerommel met de striemer Schijnheilig Hij is eigenlijk de enige die rustig staat te eten, de anderen gaan heen en weer lopen of rennen...

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 14:25

neej dat is ook niet wat..een paard wat heen en weer loopt te rennen in de tuin..maar malibu gedraagt zich alsof ze al jaaaren hier rondloopt...

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:33

Hier een paar straten achter hebben een vrouw en een dochter een shetlander en een new forest in de tuin staan. Ze hebben geen gras in de tuin alleen tegels, hier staan ze in de winter (ze hebben trouwens ook een klein stalletje in de tuin) in de zomer staan ze verderop op het land.
Ik vind het geen ideale situatie maar dat is mijn mening, iedereen moet het lekker voor zich weten

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 15:07

ohh jah..
dat vind ik ook..
een shetje moet nog kunnen i.v.m de ruimte..
maar mijn heb gewoon een eigen grote wei..met stal...
alleen nu krijgt ze de eer om het gras te maaien Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:50

Barb schreef:
Hier een paar straten achter hebben een vrouw en een dochter een shetlander en een new forest in de tuin staan. Ze hebben geen gras in de tuin alleen tegels, hier staan ze in de winter (ze hebben trouwens ook een klein stalletje in de tuin) in de zomer staan ze verderop op het land.
Ik vind het geen ideale situatie maar dat is mijn mening, iedereen moet het lekker voor zich weten


Volgens mij weet ik wie je bedoel en ben ik daar ook wel een keer geweest. Het enige wat ik te zeggen heb daar over is Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed .

Maar Dennis staat bij mij ook vaak genoeg in de tuin. Ik heb thuis nog niet zo'n heel groot weiland(enkel een klein 'geiten' weitje) en als hij af en toe bij mij thuis staat, het gras op is en ik nog geen mogelijkheid heb om hem ergens anders heen te brengen staat hij in de tuin.
Als ik buiten bezig ben(land uit mesten, water geven enz enz enz) loopt hij los, als ik binnen ben zet ik hem toch eventjes vast aan een longeerlijn.

Het gras moet nog eventjes groeien maar dan heeft Dennis hier voor zich zelf meer dan een halve hectare aan gras dus hij hoeft niet meer te klagen.

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 16:20

Ik kende iemand die had een engels volbloed in de tuin.

Ze hadden een hele mooie aangelegde tuin met trappetjes en zo. Daarin hadden ze een stal met uitloop gemaakt.

Het was wel een vrijstaand huis maar geen boerderij of zo.

MoNzA

Berichten: 90
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:56

wij hebben een chetlander een keer in huis gehad *LOL* Haha! was echt lagge Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 18:18

haha jah hadden wij net ook last van..de deur open laten staan..
hup paard stond zo in de keuken...

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:30

Ik heb een 2 onder 1 kap met 3 stallen en een kleine los-gooi bak, en een tuin (grasveldje van 8x5 meter) en ik heb geen grasmaaier behalve dan die op 4 benen !.... oh ja ik heb wel 2,5 hectare weiland aan de overkant van het landweggetje aan waar ik woon.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:34

Wij hadden vroeger een gewone achtertuin zoals alle rijtjeshuizen achtertuinen hebben 6 bij 8. MET GRAS, dat betekende pony door de voordeur, door de gang, door de keuken de tuin in en vreten maar. Hopend dat hij dit keer niet door de coniferen naar de buren ging

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 22:19

ik denk dat mijn moeder er niet blij mee is als ik bonney meeneem en laat grazen in de tuin.ale plantjes plat.
bij stal staan bonney en jean weleens in de tuin en dan spuiten we ze af maar niet zo lang hoor.een kwartier ofzo.
ik vind dat het nieet zo gek is hoor!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 22:56

Koos vind het ook geweldig om de tuin kort te wieken... maar dat is nog niet alles: Hij staat regelmatig voor de gezelligheid in de tuin en heeft zo zijn eigen hobby's hier....'de hond opjagen, het huis verkennen, stoelen omver schuren, mooie bloementjes kapot trappen' Schijnheilig Owja, en na het bezoekje staan er allemaal hoefafdrukken in het gras *LOL* Hij heeft hier zelfs een paar nachtjes overnacht vorig jaar.... lekker illegaal Lips are sealed Tong uitsteken

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:13

onze bomen in de tuin zijn een beetje te laag voor jewel..Lips are sealed

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:31

Mijn paarden staan ook in mijn tuin, ponyzotje kan dit bevestigen! We hebben wel een ERRRRRRUG grote tuin ... een deel is afgezet als weiland, daar zit de merrie nu. Als de hengst thuis zit is die liefst in het "tuin" gedeelte voor de wei, dat is veel lekkerder Vingers aflikken. De fjord zit daar ook wel eens, maar niet samen, anders gaan ze spelen en dan kijken ze niet uit voor de bloemperken (wat ze anders wel doen!!!!!). Ze zijn beiden ERG netjes in de tuin, in de wei scheiten ze waar ze staan, de twee jongens, maar in de tuin gaat de hengst plassen in één hoekje en mesten in een ander hoekje, altijd precies op het zelfde plekje! De fjord gaat achter de boompjes, letterlijk, en echt waar!!! . In de voortuin mag de hengst grazen, hij is erg braaf en rustig met het voorbijrazende verkeer en hij respecteerd het enkele stroomdraadje zonder stroom erop . TOPKNUL hoor!!!! Er verdwijnd af en toe 's een takje treurwilg, dat wel, en als we niet uitkijken zit er wel 's een tinker of een fjord in huis bij ons Haha! whoehahahahaha ... Soms kijken mensen raar dat de fruitmand bij ons gevuld is met ajuinen en look, maar ... dat eten de paardjes tenminste niet als ze bij ons binnenlopen (wat jaarlijks in de zomer wel enkele keren voorvalt) Haha! Schijnheilig
Oh, we hebben nog een weiland in het dorp ook, nu zitten de jongens daar, het stond daar VRESELIJK lang in het gras en ze doen een uitstekende job daar met op opruimen