4 veelste turbulente dagen :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

4 veelste turbulente dagen :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 21:58

Het was weer een raar weekend. Een mix van liefde, pech, hoop en verdriet.

Vrijdag werd ik als verrassing door mijn vriend opgehaald van de beurs waar ik meewerkte aan een project. Zeer romantisch in pak en een schitterende roos Lovers . Thuisgekomen was de verrassing echter nog niet compleet en volgde er nog een veel grotere bos met rozen en hele lieve woorden OK dan! Lovers .

Zaterdag was het redelijk rustig was het niet dat 1 van onze honden al een poos overgaf en uit de echo bleek dat hij een verdachte plek in zijn maag had. Maandag zou hij worden geopereerd. Maar door een ernstige bloedarmoede had hij een chronisch zuurstof te kort en het dus ook flink benauwd Scheve mond .

Zondag had ik voor het eerst sinds een jaar weer een dressuurwedstrijd. Paard keurig netjes klaar gemaakt. In 1 keer ingeladen *LOL*. Vervolgens twee nette proeven laten zien. De jury was het echter niet met mij eens en ik kon weer inpakken met 148 en 150 pt. Mooi pech dus Boos!

Vanochtend is onze hond geopereerd. De dierenarts had er in eerste instantie niet veel vertrouwen in, maar bas is de operatie goed doorgekomen en mocht 's middags weer naar huis. De dierenarts had een tumor verwijderd ter grootte van een grote mandarijn Scheve mond. Hij had morfine gekregen om de pijn te verzachten. Aan het begin van de avond begon hij te stuiptrekken. Als een haas de dierenarts gebeld en gelijk er naar toegescheurd. Het mocht echter niet zo zijn. Om half 7 is bas overleden aan ws een maagbloeding Verdrietig . Gelukkig heeft hij niet geleden, maar het verdriet blijft Scheve mond
Schrale troost is mijn fantastische vriend die mijn traantjes elke keer wegveegd Lovers

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:31

Je weet het lieverd, zal er altijd voor je zijn als je me nodig hebt. Ondanks dat ik Bas pas kort kende, ging hij me wel aan het hart. Zal hem missen als we weer eens op de heide lopen met Terry. En die traantjes wegvegen komt wel goed, moet alleen afentoe ook even bij mij wat wegvegen Scheve mond
Ik hou van je lieverd Lovers Komt goed

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:58

Wat afschuwelijk van Bas, ik weet dat het toch niet helpt wat ik zeg, dus wens ik je sterkte, en geloof me als ik zeg dat ik echt weet hoe je je voelt...Kop op meid!!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 23:09

het is vooral het idee dat hij gewoon nooit meer terugkomt. Voor de hond is het beter zo. Hij is altijd al een zorgenkindje geweest. In het verleden was het altijd al een wat dipperig hondje en vrat regelmatig zijn eigen vel op. Voor twee jaar terug is hij verlamd geraakt aan beide achterbenen. Hij heeft mbv fysio weer behoorlijk leren lopen, zij het atactisch.

En die tumor... tja dat was het einde voor hem Scheve mond Verdrietig

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 23:11

rot hè...tuurlijk is het voor hem beter maar jij zult hem natuurlijk vreselijk missen. En dat is ook goed want dat betekend dat je veel van hem gehouden hebt, en reken maar dat Bas dat wist hoor!!