Hihi, voor het eerst paardje geschoren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Hihi, voor het eerst paardje geschoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 20:48

Hoi!

Ik heb zaterdag voor het eerst een paardje geschoren!! Haha! Heel fijn! Het resultaat mocht er wel zijn Schijnheilig . (Had het erger verw8, maar de eigenaresse van de manege was er heeeeelllll tevreden mee, ze was zelfs verbaasd! Schijnheilig )

Nu zul je misschien denken, nu al scheren?! Bloos! Maar Blue Lady is namelijk al een jaartje ouder en had nog een wintervachtje. (Komt wel vaker voor bij oudere paardjes, dat ze moeilijk hun haartjes verliezen , toch?) En nu mocht ik haar scheren. Heb er wel zo'n 2 uur en een half aan bezig gezeten! Clown Maar het was een leuke ervaring! Haha!

Zal zow snel mogelijk een fotootje nemen! Kunnen jullie kritiek op me afvuren Tong uitsteken Clown !!

Het was wel heel leuk!!! Wil het wel meer doen. Schijnheilig Tong uitsteken

Groetjes, Essie

PS, ff dit nog vermelden => Blue Lady hebben we nu een dikke winterdeken gegeven hoor! Wees maar niet bang. Zo kan ze rustig nieuwe haartjes laten groeien voor de winter. Dan zal ze ook een deken hebben hoor. Knipoog Niet dat jullie denken dat we ze nu zonder haar 'dikke bonte jas' laten staan. Zou erg zijn, dan zou ze flink ziek worden met deze toch al wel koude nachtjes Verward . Dus voorlopig een dikke deken Tong uitsteken .

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:17

ben benieuwd naar een foto! snel laten zein hoor!

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 21:19

ja hoor! za&l ik zeker doen! (Kunnen jullie eens lekker lachen!) Clown

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:44

GillyZidane schreef:
ben benieuwd naar een foto! snel laten zein hoor!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:49

Ik heb Zorro z'n winterjas ook al aangetrokken gisteren (en z'n zomer/herfstjas uitgedaan Knipoog ) Hij is nu ook kaal Bloos! Maar het rijdt wel een stuk beter

Ik was in een uurtje klaar Tong uitsteken Okee ik had wrs een kleiner opppervlak Knipoog

BlueStar

Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:20

ik ben benieuwd!

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 20:16

hihi