Normaal???Nou nee

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Normaal???Nou nee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 12:05

Nou gister gingen ellen(fancylover) en ik een middagje naar de paardjes.
Het begon zo:
Ik kwam eraan en Ellen ging net weer weg k dacht he is ze nu al klaar??
Maar nee hoor dolly was door het stroomdraad heen geraced en de stier stond in de mesthoop terwijl ze aan het uitmesten was Verward En ja het is een stier dus.. Maar de kruiwagen was vol......Ellen kwam weer terug(had het tegen haar vader gezegd die zou dan om 4 uur komen) En ja we hadden niets te doen en de stallen moesten hoognodig uitgemest worden dus wat nu??Maarja ik als stoere Verward Miriam ging de kruiwagen leegmaken bij de stier!!! Bloos (goed he! Tong uitsteken ) Ellen een emmer wortels leeg gooien bij de stier zodat ik erlangs kon ben k halverwege draait de stier zig opeens om! Frusty k schrok me dood!!Gelukkig keek ie alleen maar.....En toen gingen we fancy poetsen maar we gingen ffies weg dus wij draadje spannen en fancy zou wel wortels gaan eten maar dat was niet erg.Kwamen we terug was fancy weg!Ellen zij hij staat wel in de stal, dus ik kijken nee hoor fancy staat niet in de stal ,taat mooi van het hooi te eten hele manen in de knoop en overal hooi Verward Moeten wij fancy helemaal klit vrij maken....Nou is dat klaar gaan we marco en astrid poetsen want we hadden zo les.Komt llens vader eraan en ellen meot ffies helpen met dat hek maken.Ellen ff weg ik ga borstels halen kom weer terug staat marco los Verward Verward hij wilt net de weg oplopen kon ik hem nog net pakken..pfieuw net op tijd anders was ie dus mooi weggelopen maar ze halster klipje zat nog vast kweet nog steeds niet hoe hij zich heeft losgemaakt.....Onder de les gebeurden er ook vage dingen mijn zusje reed ook me op de pony van iemand anders die erg lastig was :kelly doe mevrouw had hem voor haar zoontje gekocht maar kelly bokte nogal dus moest linda hem mak maken (zoiets) nou kelly was dus strontvervelend en bokte nogal.Assie en marco vonden het ook helemaal nbiet leuk dat er zo`n kleine hummel meereed halverwege de les kregen ze kelly eindelijk in galop!!gaat ie in galop en doetr harstikke zijn best loopt aan de teugel enzo stopt ie opeens!Linda dondert er bijna af maar blijft nog net zitten.Later komen ze er eindelijk achter dat kelly hengstig is!! elke keer staat ze daar met haar benen wijd..... Na afloop wou ze ook de hele tijd rollen net op tijd tegengehouden..... Gingen we terug paarden afgezadeld enzo paarden in de stal met wat lekkers moeten we ook ngo de paarden voeren.. want opa was er niet.Nou eerst de andere paarden binnenhalen en dan eten geven (ondertussen heeft roos (mini shetlander) al een super gevecht met de stier Bloos! )....Wou fancy niet eten! Ze had zeket te veel hooi gegeten.......Nouja dan maar niet die eet zometeen wel weer.Eindelijk naar huis helemaal bekaf...Nou vandaag gaan waarschijnljik naar het bos........

Wens me succes.... Verdrietig Knipoog


doeiiii
dit wou k ff vertellen!!

xies miriam en....Alle kliertjes van opa!

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 12:19

hehehehe vet veel spelfouten te snel getypt Bloos

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 12:27

niemand reageerd?

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:24

nou lekker hoor dat niemand reageer nou jah ik wel hoor Tong uitsteken

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:28

ik snap het verhaal niet echt, maargoed.. succes met je bosrit Lachen

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:48

hehe ik vat je verhaal wel maar idd erg veel spelfouten Tong uitsteken

succes met je bosrit *LOL*

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:59

Nou de bos rit was super hoor!!!!!!!!!!!!!! K zal hier ff wat foto's plaatsen als et lukt! owjah weet iemand hoe je filmpjes hier neer kan zetten?????