Hoezo vandaag gééééén zin

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Hoezo vandaag gééééén zin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 21:23

Het was vanavond al laat, dus snel Rachel uit het land gehaald en opgezadeld. Had nog een half uurtje voor het donker begon te worden, dus ik dacht ga even een klein buitenritje maken. Cecilia was er ook maar nog even bezig met haar paard dus die zei ik kom je zo wel achterna gefietst. Dus ik op pad richting de woonwijk ik was 200 meter van stal begint ze ineens te snuiven en gek te doen Haha! De veulens in het land natuurlijk gek doen en irritant doen... Rachel ging vol op de rem en zag dus waarschijnlijk een spook ofzo, wat doet die muts bit vast en omdraaien Zij zijn groot en ik is klein! Ik weer omdraaien hup schopje erbij nee hoor springt de lucht in en draait weer om Boos! Steigeren, dom doen, steigeren en dan megahoge bokken er achter na geven en dan ook nog om d'r as draaien, helemaal geschift die pony Haha! Wat doet die muts uiteindelijk: bit vast en in volle draf terug naar stal %^%@*$&@#(*&*@$ Bloos En maar blijven volhouden, sjemig wat kan die drammen zeg. Half in galop 't erf op Haha! Nou ja kon ik Cecilia gelijk meenemen Knipoog Wij weer op pad, gelijk van te voren goed been erbij wat ehhhhh en niet doen en die mutse loopt er eindelijk langs, raar dier Haha!

Lekker weer last van m'n rug door die rare hoge bokkesprongen Scheve mond
Maar ja hoort erbij Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!



Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 20:01

MarjoEisla schreef:
kijk maar uit dat ie t niet blijft doen want zon pony heb ik dus ook, vinden ze een leuk "spelletje" succes


Gelukkig kan ik die rare sprongen goed uitzitten. Maar sommige dingen vindt ze gewoon erg eng, bepaalde aanzicht van een sloot oid. Maar ja geen reden om zo raar te doen Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977, Patriesje, Vagabondo en 33 bezoekers