Big Brother op de manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:39

Hier op stal hebben we een soort Big Brother tegenwoordig. Ze hebben een heel modern luidsprekersysteem aangeschaft. Er hangen nu overal luidsprekers die overdag zachtjes muziek laten horen.
Dat wordt centraal gestuurd vanuit het huis of de kantine. En dat systeem kunnen ze ook als microfoon gebruiken. We hebben ook al beveligingscamera's hangen...
Nu hoor je dus: "ding dong: Tamara, je pony loopt zijn boks uit""Riana de les gaat beginnen kom je nog?" "Marie veeg je rotzooi op voor je gaat rijden". En als je een beetje hard praat kunne ze jou ook verstaan (moet je echt hard praten en dat kan alleen als ze de microfoon gebruiken.
Nog meer manege's waar ze dat ook hebben?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:41

ja hoor ikzelf zou meteen mijn spullen pakken bleeeh lijkt me 10 keer niets dat ze je in de gaten houden met camera's

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:50

Hahahaha lachen lijkt me dat (voor even, niet altijd!!) *LOL*
Beetje zoals in die reclame in dat grote warenhuis waar iedereen van bovenaf verteld wordt wat ze moeten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:25

Die camera's vind ik op zich wel fijn. Onze manege is namelijk heel erg open en ligt precies naast het bos. Er is dus heel veel aanloop van wandelaars en mensen met kleine kinderen die even naar de paardjes komen kijken. Met de camera's kunnen ze dat ook een beetje in de gaten houden. Maar die luidsprekers hadden van mij niet gehoeven