paardje voor Anouk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-01 19:11

jaaah Anouk heeft een paard hij is gekeurd en komt zaterdag teminste dan lenen ze mijn trailer om 'm op te halen vrijdag ga ik met hun naar de ruitersportzaak want ze hebben nog niets en in het begin mag ze vanalles van mij lenen natuurlijk.
Ik vind het zo leuk voor d'r want als iemand een paard verdient is zij het wel voor diegene die niet weten wie Anouk is : ze is 15 en sinds een half jaartje mijn groom en ze is geweldig gaat 2 keer per week op de fiets mee naar de les als mijn vader niet kan met de trailer en anders gaat ze toch mee ze zadelt op en poetst terwijl ik spullen pak ze gaat elke wedstrijd mee om voor te lezen en als ik sta te vlechten wast zij vast lot z'n voeten.
allemaal omdat ze het leuk vind er veel van leerd en dol is op Lottel knol.
soms wel moeilijk hoor dan ben ik bang misbruik te maken dus dan denk ik nu vraag ik eens niet of ze me voorleest of mee wil maar dan belt ze zelf al van hoe laat start je? en kom je me halen of heb je geen les *grijnz* Ik betaal haar niet ( dan wil ik geen groom) maar ze heeft vorige week wel een winterdeken kado gehad van me die was lot te klein nieuw gekocht op een beurs tja en thuis bleek de 185 kleiner dan de 185 van m'n andere dekens..
En nou gaan we samen doen:) als zij gaat starten groom ik haar hihi en over 2 weken gaan we samen het bos in hihi volgens mij vind ik het nog leuker dan zijzelf:)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-01 19:24

nee ze reed op dat kleine schimmeltje daar is ze bijna mee verongelukt samen met nog iemand die is er 2 keer bij het losrijden vandoor gegaan en erafgedonderd bij Anouk ging ie ook aan de kletter en vlak bij de springring is zij erafgedonderd ze bleef toen heel lang liggen. Ik reed net Moonlight los en zag het gebeuren nooit aan gedacht dat dat anouk was pas toen mijn moeder aankwam rennen dat dat anouk was schrok ik me dood.
alles viel heel erg mee en omdat de ringmeester die schimmel levensgevaarlijk vond mocht ze op Moon starten dat was wel lief en erg leuk pony nog geen 2 mnd onder het zadel werd ze 3de!

maare Hij heet Olimpic is helemaal pikkiezwart met achter 2 gelijke witte voetjes maar das alleen aan de binnenkant dus bij het 4kant staan is ie net helemaal zwart! hij is een groningerruin van Orbaldo en das ook de opa van Lot.
Hij is bijna 9 jaar en heeft nooit gestart maar is ongeveer L nivo ( ik vind B aangezien ie het wijken maar half snapt en achterwaarts of niet wil of heel scheef gaat)
Hij is heel klein gebleven 1.56
maar anouk is ook niet echt groot.
Verder is ie van het IHW die fokken groningertype paarden gebruiken daarvoor ook onze hengsten maar hebben ook veel tuigpaard merrie's lopen waarmee ze groningers kruizen ihw staat voor internationaal warmblood horse
ik ga voor haar proberen of we er groninger papier bij kunnen krijgen wbt een hulpboek want dan kan ze reseve worden van het 4-tal en op keuringen in de zadelrubriek meerijden etc.
hij komt dus zaterdag al Lachen


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 19:47

bericht is van 31 januarie....
Anouk heeft haar paard al vanaf 2 februarie ofzo een week voor ik moonlight verkocht en dat was op 10 februarie als iemand op een bericht reageerd komt het weer bovenaan te staan. Anouk heeft dit paard nu al 2 maand dus.
misschien herinner je het berichtje nog over dat paard met zulke erge mok dat ie aan het infuus moest waar ik voor moest zorgen toen de eigenaar op vakantie was? dat is dus dit paardje

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 12:55

jep misselijk etterbak kreng is dat beest.
Ik hoefde er nooit op omdat ik te groot was hehe. behalve als er iemand was afgedonderd dan was ik niet te groot en te zwaar pfff

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amazonbot, BDC, Isabel_k, Jennifer_S, kimmetje26, Kirsha, mooney, NoorW, redbutton, Vagabondo, VinandoW, WendyKtH en 125 bezoekers