help geplet!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jinglebells

Berichten: 12
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Apeldoorn

help geplet!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 15:10

Mijn lieve tjitske was gisteren in een ontzettend slecht humeur Boos! ik merkte het al toen ik de stal in kwam Scheve mond ik riep haar en normaal komt gelijk dr koppie uit de stal en een vrolijk bromhinnikje Lovers maar gisteren dus niet ik stond al voor de stal en daar keek ik tegen een kont aan Rolleyes dus ik doe de deur open en madam draait zich om met een gezicht dat werkelijk op onweer stond Extreme duivel oh jee dacht ik al dus ik geef haar een koekje en praat lief tegen haar in de hoop de naderende onweer te keren...ik had me al bedacht dat rijden met haar in deze gemoedstoestand niet veel op zou leveren dus ik begon vrolijk haar stal schoon te maken (doe ik elke dag) en daarna wilde ik dr hoeven even uitkrabben Schijnheilig ik hield me van de domme of ik haar bui niet gezien had en pakte vrolijk haar linker voorbeen op en krabde die uit achter precies hetzelfde ik liep achter haar langs naar de andere kant en toen greep ze haar kans in plaats van keurig van de stalmuur weg te draaien draaide ze heel nochalant met haar kont mijn richting in en zat ik klem tussen haar edele billen de muur... Frusty nu werd ik een beetje boos want ze weigerde opzij te stappen Boos! maar gelukkig draaide ze weer om en was mijn 'straf'weer voorbij nog een beetje namopperend heb ik haar hoeven uitgekrabt en dr gewoon lekker geknuft waar ze eigenliujk niet voor in de stemming was totdat ik haar beet had en ben maar weer naar huis gegaan hopen dat ze vanavond weer wat beter in dr hum is... Cool

greetzzzz!!!!


jinglebells

Berichten: 12
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 19:45

ja...een merrie ja misschien heeft ze ook last een pms periode

greetzzzz!!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, dewindhoek, dollyspikkel, Karintich, Manadeluca, nien81, Rhys, robbie88, Spike2019, Swift, Syzygy, Titsia en 71 bezoekers