nieuw trucje: steigeren en je naar achteren laten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

nieuw trucje: steigeren en je naar achteren laten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 17:50

ik ben me weer rot geschrokken.het ging een weekje goed,moeder en dochter scheiden.maar nu heeft Angel iets nieuws bedacht.ik was vandaag in me eentje en dat vond ze wel spannend.ze bleef naar haar moeder gillen die in de molen liep en kwam wat omhoog met haar voorbenen(niet echt super steigeren) en klapte zo achterover op de grond! ze lad 2 tellen en stond weer op.ze huppelde weer vrolijk verder.ze wou het daarna nogis proberen en toen had in een paar tikken tegen haar reet gegeven maar wat moet ik nou?? volgende x straffen als het nogis gebeurd of laten gaan?? help me Verward

Annash
Blogger

Berichten: 26555
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 11:51

uuhhhh neej ik zou afstraffen! anders gaat ze t miss altijd doen... succes drmeej

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:04

zorgen tijdens het afspenen dat ze hun moeder helemaal niet zien..

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:26

Mooi afstraffen, als ze zich achterover laten vallen kunnen ze zich heel erg verwonden. Goed opgelost!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 13:04

idd de moeder niet kunnen zien helpt soms weleens Knipoog
en wel afstraffen!!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 13:11

Moeder niet laten zien de komende tijd.
En niet alleen afstraffen, maar ook belonen als ze het WEL goed doet. Niet alleen een negatieve prikkel geven, maar ook een positieve prikkel als ze het goed doet.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 19:59

ok tanx.het gaat nu al beter ik longeer mams nu gewoon en iemand anders loopt met het veulen of blijft in de buurt dan blijven ze niet zo gillen naar elkaar mams moet echt gaan afvallen dus vandaar dat ik ze iedere dag ff uitelkaar haal.ik kan haar pas over ongeveer 2 maandjes bij mams weghalen.ik was er eigenlijk niet zo'n voorstander voor om ze voor het afspenen uit elkaar te halen door de onnodige stres maar mijn merrie moet echt gewicht verliezen dus zit er niks anders op.ik heb namelijk gehoort dat als je je merrie longeerd en de kleine mee laat rennen dat het niet goed is voor het veulen dus dan moet het maar zo.en voor de rest is het echt een super mak veulen.zo de trailer in,af laten spuiten van top tot teen,vast staan,hoefjes doen en noem maar op.ze is word gelukkig steeds braafer bijna net zo'n Schijnheilig engel als mams. vandaar dat haar afgekorte naam ook Angel is