Morgen is het zover!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Morgen is het zover!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 10:17

Morgen ga ik Garfield naar zijn nieuwe stal brengen. Ik ben heel benieuwd hoe hij reageert. Ik heb hem al twee keer, voor en na de training, daar in de stalgang gezet om te kijken hoe hij reageerde. Hij bleef rustig, op zich is dat een goed teken aangezien die van mij heel snel opgefokt is.

Toch ga ik hem morgen daarheen brengen en ga ik later pas mijn spullen pakken, aangezien hij helemaal gek wordt als hij het ziet. Ik heb dat de vorige keer nl. ook gedaan. Hij zag mij alle spullen pakken en toen de trailer ook nog aan kwam rijden was het hek van de dam.

Ik heb er wel zin in, maar aan de andere kant moet ik ook iets groots achterlaten. Gezelligheid! De stal waar ik nu sta is zo gezellig,ieder rijdt daar voor zichzelf. Ze bemoeien zich niet met een ander.

De tijd zal leren of ik de juiste beslissing heb gemaakt!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:47

Heel veel succes en plezier. Wij gaan ook volgende week verkassen, en idd wij laten ook de gezelligheid achter (zal bij die nieuwe ook zeker gezelig zijn), maarja t scheelt me bijna 70euri per maand, kun je toch leuke dingen van doen.

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 11:26

Altijd spannend hoor, een nieuwe stal. Je moet echt je plekje ergens vinden. Mijn paardje krijgt morgen ook een nieuwe buuv. De eigenaar lijkt mij iig een heel leuk mens!
Succes!!

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 11:39

Vippie schreef:
Heel veel succes en plezier. Wij gaan ook volgende week verkassen, en idd wij laten ook de gezelligheid achter (zal bij die nieuwe ook zeker gezelig zijn), maarja t scheelt me bijna 70euri per maand, kun je toch leuke dingen van doen.


Nou ik laat dus de gezelligheid van daar achter en krijg er hopelijk ook gezelligheid voor terug.

Bij mij scheelt het € 50,00 per maand! Alleen is het dus niet dat ik € 50,00 minder betaal, maar juist meer.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 11:51

Garfield schreef:
Bij mij scheelt het € 50,00 per maand! Alleen is het dus niet dat ik € 50,00 minder betaal, maar juist meer.


Verward Verward dan doe je iets niet goed hoor, hihihihii

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 12:11

Vippie"]
[quote="Garfield schreef:
Verward Verward dan doe je iets niet goed hoor, hihihihii


Nou de reden dat ik verhuis met mijn paard is dat ik meer begeleiding krijg. Ik ga nl. op stal staan bij de persoon die mij traint.

Maar aan de andere kant doe ik inderdaad iets verkeerd.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:24

Garfield"]
[quote="Vippie"][quote="Garfield schreef:
Verward Verward dan doe je iets niet goed hoor, hihihihii


Nou de reden dat ik verhuis met mijn paard is dat ik meer begeleiding krijg. Ik ga nl. op stal staan bij de persoon die mij traint.

Maar aan de andere kant doe ik inderdaad iets verkeerd.
[/quote]

ohhh das beter..... Haha! veel plezier en train se!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:28

Het lijkt wel een verhuis week, Pris verhuist woensdag...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:02

hihi gracy, loontje en patsy (bokkers) verhuizen per 1 november, wordt stil bij ons op stal.

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:17

jah maar als je 50euro extra moet betalen waarom ga je dan naar een andere stal waar je t maybe niet naar je zin heb Verward ik zou dat nooit doen...