mijn droom komt uit!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
baudyh

Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

mijn droom komt uit!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 10:53

of eigenlijk van gisteren,maar toch.Ik ga verhuizen.Mijn droom wordt werkelijkheid.Ik woon nu in de randstad.mijn paard staat op een pensionstal waar ik niet naar buiten kan,alleen in de bak.Ik droom al jaren van het bos............nu ben ik stappen gaan ondernemen en een baan in het oosten gaan zoeken.Die heb ik gisteren gevonden.Ik ga werken voor het nshd.Een stichting voor hulp aan dieren,donateurs werven.Nog leuk werk ook.Het werk is in wierden,ik ga voorlopig in hellendoorn in een recreatie woning van mijn schoonma wonen,en mijn paard gaat naar een manege/pensionstal in holten,aan de holterberg.Mijn vriend is nog zoekende maar ik heb er vertrouwen in dat hij snel achter mijn aan komt.Ons huis in het westen is ook nog niet verkocht.Maar de eerste stappen zijn gezet.Teddy verhuist al over 2a3 weken en ik vw.
Ik ben erg blij........

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.



baudyh

Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 11:12

ik ga trouwens op de zelfde stal staan als sonja van de lijst.Ik ken haar al van voor dat ze verhuisde.Heel toevallig dat we precies hetzelfde van plan waren,met verhuizen enzo.haar paarden zijn inmiddels al over.

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.

baudyh

Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 11:19

leuk fasel,Ik heb je trouwens laatst gezien bij de canadeese begraafplaats tijdens de holterberg wedstrijd.Leuke paarden die 2 van jullie.Ik heb trouwens heel lang geleden jouw paard een keer gevoerd toen hij nog bij els op de runderweg stond.Ik ben een vriendin van simone kops.Zij heeft vroeger mijn paard bijgereden voor ze naar lelystad verhuisde.En dan is het klokje weer rond.Ik wil ook weer endurence gaan rijden,kan nu teminste trainen.zie je misschien wel in ommen ik ga helpen.

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.

baudyh

Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 13:09

fasel ik kan me niet meet herinneren dat ik je een muts vond hoor.Ik weet nog wel dat je een hele leuke pony had een schimmeltje,van els gekocht.Jammer dat je die hebt weggedaan.
Ik vindt je even voor de duidelijkheid geen muts hoor...........
Ik ga vw zat al me paard verhuizen,want niemand wil hier voor hem zorgen als ik daar zit,eeerrg flauw.Dus vanaf 4 oktober staat ie op de eik....

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.

baudyh

Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 22:34

ik ga op stal de eik in holten staan.
Hee marga,in elk geval bedankt dat je hem dat ene dagje kan doen.Ik wil hem toch proberen of ik hem 4 oktobr kan verhuizen.Weer met een paardentaxi,dan weet ik dat het goed gaat en ben ik van al het gezeur af.Kom maar gauw een keer langs,kan je met hem het bos in.Je bent altijd welkom maar dat weet je wel.
ik bel je nog hoor,maar heb het een btje druk.
groetjes

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Iris94, Mark0919, Nicollevs, Ninouschka, sterregoud, Vlindy en 38 bezoekers