Net terug van de les!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 18:47

Hoi!

Heb vandaag weer eens les gehad met Shadow en het ging hardstikke lekker! Hij was heel braaf, ondanks dat lag ik er 2x naast hihi...

In stap was hij lekker voorwaarts en ik hoefde maar heel weinig te drijven, hij bleef zelfs in het goede tempo lopen in de wendingen Party!!
Met draven ook, hij was lekker voorwaarts, ik moest alleen wel goed opletten in de wendingen en bij de uitgang haha dan gooit ie soms opeens de noodrem erop, dat moet ik er nog uit zien te krijgen.

Toen de galop, het eerste rondje ging goed, toen nog een keer, ik was in de hoek en ik weet niet meer wat er gebeurde maar opeens lag ik er naast
*LOL*
Oke zand van mij afgeklopt (gelukkig was ik niet in een plas gevallen Pling ) en weer opgestapt (wat moeite koste, want ik moest heel erg lachen)

Nog een keer dan maar, nu ging het heel goed, ook zat ie in de goeie galop Party!! Daarna van hand verhanderen en die kant maar eens proberen. Daar sprong hij telkens verkeerd aan (geloof wel 20 x geprobeerd, maar daardoor ging hij wel heel goed reageren op mijn been) en he he hij zat eindelijk goed! Een rondje volgehouden, opeens viel hij er weer uit, dus nog een keer op het moment dat ik been gaf trok hij de teugels uit mijn handen en ik vloog zo voor het zadel en lag op z'n hals en gleed zo heel langzaam op de grond *LOL* ERG grappig volgens Wendy Haha! Shadow stond er ook echt zo bij van huh Verward wat doe jij daar nou, ik heb toch niks verkeerds gedaan?? Nou ik kon bijna niet meer overeind komen van het lachen en pijn heb mij dan ook niet gedaan, gelukkig.

Nog een keer opgestapt en gaan draven met steeds langer worden de teugel, dat vond Shadow wel leuk Lachen en hij was echt heel erg braaf daarna uitgestapt en deze keer maar eens op de normale manier afgestapt Haha!

Het was een veel bewogen les, ik hoop alleen dat ik de volgende keer wel in het zadel blijf zitten Knipoog

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 18:52

haha

ach ja zo leer je er alleen maar van
*LOL* *LOL*

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 18:56

hiihi tja het is een donder Haha! gaaf zeg dat het zo goed ging ( op naar de wedstrijden Party!! )

ene ? ben je een nieuwe hobby aan het kweken.. *LOL*

nou heeft tie toch mooi z´n best gedaan voor je de scheet

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 08:52

nouhouhou waarom val jij er steeds af en doe je je nooit pijn????? kan ik nog wat van leren *LOL* *LOL* *LOL* Nee hoor geintje je moet ook geen pijn hebben als je eraf dondert!!
maar wel gaaf dattie zo goed luisterde! Lachen

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 09:34

Ja hihi misschien ben idd een nieuwe hobby aan het kweken haha, maar goed dat ik er niet 3x afgegaan was, want dan is het denk ik wel tijd voor een traktatie *LOL* Schijnheilig

Nou Maaike dan moet je op Judo gaan, daar heb ik leren vallen haha (das wel al 10 jaar geleden, maar 'goed' vallen ben ik nooit verleert Party!! lukt niet altijd, maar meestal wel! Pling)

En ik ben supperheppie dat ie zo lief was Lovers

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 14:19

Beetje 2-secondenlijm op je zadel doen? Haha!

Razendsnel zijn die dieren af en toe hè? Voor je door hebt wat er gebeurt ben je al zandruiter!

Groetjes Mieke