Morgen gaat Annabel weg.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Morgen gaat Annabel weg.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 22:34

Gelukkig maar voor twee weekjes Knipoog
Ze gaat namelijk naar een praktijk voor fysiotherapie (is dat zo goed geschreven).
Ze loopt de laatste tijd erg stijf en breed met haar achterbenen, niet goed dus.
Toevallig was er een fysiotherapeut op stal zaterdag, die ik heb gevraagd naar haar te kijken. Hij drukte op een aantal punten waarna Annabel in elkaar kroop van de pijn. Ook liet hij mij zelf voelen en haar spieren zaten op bepaalde plekken echt heel vast.
Daarnaast knikt ze met haar bekken waardoor ze haar benen niet goed neerzet en haar schoudergewricht aan de linkerkant bij elke pas een stukje uit elkaar gaat, dit is dus de reden waarom ze de achterhand en niet goed onder kan zetten.
Hij heeft mij beloofd dat hij haar binnen twee weken weer helemaal goed krijgt en als dit niet zo is hoeft er zelfs niet betaald te worden, hij is dus heel zeker van zijn zaak.
Ik hoop echt dat het werkt en dat ze goed weer terug komt. Ik zal terwijl ze daar staat een aantal keren moeten langskomen om te rijden waarbij hij ook aanwijzingen zal geven mocht dat nodig zijn.
Ik houd jullie verder op de hoogte

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:55

ja doe dat! ben wel benieuwd hoe dit afloopt! veel succes!
sterkte Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:03

Oh ik schrok al van je titel, maar het is voor een goed doel Knipoog
Hoop idd dat ze helemaal weer goed terugkomt.
Klinkt idd alsof hij er wel vertrouwen in heeft als hij je die toezegging doet.
Sterkte ermee!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 01:11

Oeh spannend zeg! Hou je ons op de hoogte? Veel succes!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 22:20

Nou vandaag heb ik haar dus weggebracht.
Ze liep heel braaf de trailer in en stond naast een paard dat ze niet persoonlijk kende (tja je moet wat als je zelf niet met een trailer mag rijden en je stalgenoot rijdt toch) maar vond het hooi intressanter dan het paard *LOL*
de weg erheen verliep uitstekend, ze kwam dan ook rustig de trailer weer uit, alleen had ze wat vage schaafplekjes boven op haar kont, hoe ze daar aan komt is me een raadsel. gelukkig niet kapot enkel wat haar weg.
We hebben haar op stal gezet waar ze gelijk begon te drinken, gelukkig maar en lekker kennis ging maken met de buren Clown
nadat we koffie hebben gedronken nog even in haar stal gekeken waar ze lekker rustig stond rond te kijken nog even geknuffeld en naar huis gereden. Ik vond het verschrikkelijk om haar daar achter te laten maar ik weet dat het voor het goede doel is.
Woensdag ga ik er naar toe om te rijden, ik vond het zelf supersnel maar de fysiotherapeut was ervan overtuigd dat dit de juiste manier was, dus vertrouw ik maar eens een keer op zijn oordeel.
dus dan horen jullie meer.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:58

Ik hoorde het gisteren al van Joost z'n moeder, toch schrok ik van de titel Knipoog
Ik hoop dat ze er van op knapt!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 23:08

Nou fijn dat het wegbrengen zo goed is gegaan. En de fysio zal idd wel weten hoe hij het aan wil pakken. Komt vast goed

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 09:58

Dit is zeker voor een goed doel.....hou je de bokkers op de hoogte