Zo denk je nog even lekker vrij te zijn, enzo.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Zo denk je nog even lekker vrij te zijn, enzo.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 20:36

wordt je opeens opgebeld door je moeder dat iemand had gebeld van personeelszaken..

Vanmorgen kon ik diegene terug bellen, en ze vroeg of ik nog door wou gaan als oproepkracht. (Ik werk nu als oproepkracht met gehandicapten.) Ik vertelde toen dat ik eigenlijk meer iets zocht voor 3 dagen in de week, zodat ik tijd had voor mijn thuisstudie. En toen vertelde ze dat, dat ook goed mogenlijk was in een flexpool. ( Dan moet ik op meerdere groepen invallen, maar zo kom ik wel aan mijn uren.) Dus ik helemaal blij, en ze vertelde dat ik dan door iemand anders terug gebeld zou worden. Lachen

Kom in net weer boven, had even gegeten. Had mijn moeder weer gebeld, zo begon ik al een voorgevoel te krijgen.. Dus ik mijn moeder terug gebeld, en die gaf mij weer een nummer, van een man die er over ging.

Net had ik hem terug gebeld.. En het komt er op neer, dat ik Zondag al ingewerkt wordt.. Nagelbijten / Gniffelen En dat ik dan voor een korte periode daar eerst kan werken, eigenlijk wilde hij mij het liefst al morgen hebben.. Maar ik moet toch eerst naar Ooteman mijn bijzetteugel omwisselen. En nog een paar dagen van mijn luxe luie leventje genieten.. Haha!

Wat wel fijn is, dat ik al 1,5 jaar al op een andere groep gewerkt heb. Dus ik weet al hoe het over het algemeen gaat, alleen is het toch weer even eng, een nieuwe groep.. Slik.. Hoop dat ik ook nog weleens op mijn oude vertrouwde groep mag staan..

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:46

Succes!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:50

Hey wel tof voor je meid:)
Alleen die andere groep zal wel ff wennen zijn ja.. hehe maarjah alles went he Knipoog
Veel plezier zondag en de dagen daarna natuurlijk Knipoog
groetjes

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:47

Veel plezier hoor!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:05

Leuk, ja jammer van je vakantie, maar ja voor een leuke baan moet je ook wat over hebben he Knipoog

Succes!