Hoevaak per week rijden jullie fanatiek?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:55

Ik heb twee 4-jarigen (mijn eigen en een die ik voor een eigenaar rijd en verzorg, dus qua dagelijkse verzorging en tijd die ik per paard investeer zit er geen verschil tussen).
Over het algemeen ben ik er 6 dagen per week ('s avonds, overdag werk ik) en dan worden ze óf gereden (ca half uur -> jonge paarden he) óf aan de longe getraind.
Dus ik rijd elk paard zo'n 4 keer per week Haha! .
Ik heb het geluk dat ik geen rekening hoef te houden met lessen, en dat ik kan rijden wanneer ik maar wil en hoe lang ik wil.
Vorig jaar nog reed ik in de winter dagelijks in een binnenmanege (met mijn vorige paard, waar ik fanatiek mee trainde en wedstrijden reed) en dat was een heel gedoe, want overdag werk ik en 's avonds waren er lessen, en was de bak dus bezet Boos! , dan zat ik dus regelmatig van 22.00-23.00 (na de lessen) op mijn paard! En dan nog door de kou terug met de trailer... brrr! Dus ik weet hoe lastig het is, als je veel rekening moet houden met lestijden... ben dus wel erg blij nu OK dan! !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).



Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:57

O ja, die van mij staan nu nog de hele dag in de wei, en in de herfst/winter toch ook een aantal uren per dag in wei of bak, dus dat scheelt ook al weer OK dan! !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zeppelin, Fleuribelle, GoogleAdsense, herous, hwn, janneke584, Jussem, LesleyAnne, PeerAppel, Telpeva, TinkerTreas en 77 bezoekers