dier&show en rondrit door braboland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 20:47

Vanmorgen was het eng,vies vroeg toen de wekker ging... Ik voelde me nog zo erg half dood...Maar goed nadat ik een beetje wakker werd op naar Den Bosch waar de nationale dierenshow was.De heen weg was al een belevenis haha Mike wou links en ik acht dat we rechts moesten... uit eindelijk had ik natuurlijk gelijk maarja toen hadden we al een half uur omgereden maar dat gaf niet want we waren al veel te vroeg.
Daar aangekomen was er eigenlijk nog niemand.
Beetje rondgelopen en in de stand gaan zitten.. maarja daar heb je ook niets dus toen de eerste bezoekers kwamen toch wat gaan drinken.
Toen ik terug liep zat paulien al bij de stand! gezellig!!!Mike was naar huis gegaan en na een tijdje info gegeven te hebben over de groningers aan bezoekers zijn we op zoek gegaan naar maarten... Nou dat kon niet missen! Gezelig gekletst en geouwehoerd en toen op naar monnik. Van maarten een route beschrijving gehad en toen ik haar aansprak kreeg ik meteen een zakje hondenvoer.
Van maarten had ik al 3 kluiven gehad. Echt heel aardig... alleen heb ik geen hond...Geeft niet die op stal zijn er vast blij mee
Haha! Goed weer terug naar de stand en daar was janneke en de boer al aangekomen met charlot en oscar die gevlochten en toen werd mij gevraagd of ik geen show wou rijden. Janneke wou liever niet en ach ja ik ook niet heb echt lang niet op charlot gezeten.
Uiteindelijk heb ik het toch gedaan alleen ik had niets bij me! geleende handschoentjes en sporen en met mijn gympen aan de ring in haha.
Op zich ging het wel redelijk hoor charlotje liep braaf door en het zag er voor het oog teminste goed uit *opluchting*

Daarna nog een rondje beurs en toen was het voor ons al aardig laat (half 5) opweg naar huis dus maar eerst iemand afleveren in veldhoven... en tja dat was niet zo makkelijk haha sabine reed(weet niet meer hoe ze heet hier op bokt) en we waren zo druk aan het kletsen dat w regelmatig een afslag misten haha ben overal geweest helmond en midden in eindhoven en engelen en weet ik het waar nog meer..een rondrit tour door braboland dus. Toen op naar Apedloorn maarja niet zonder File dus na een half uurtje file waren we goed schor (piggie sabien en ik hard (en vals *LOL* ) mee bleren met de radio) uiteindelijk 13 uur later dan dat ik opstond vanmorgen kwam ik thuis aan.
Ik zit nu aan de 63 meetings en dus hard op weg om karin in te halen *LOL*

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 17:55

oooh wat cool!
Zo te zien heb je een leuke dag gehad!
Groetjes!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 08:15

eeej leuk joh. Bij je volgende show bij P&K kom ik kijken hoor!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 10:22

hey, wij stonden in de stand tegenover jullie van de appaloosa's. ik vond de paardenafdeling trouwens niet zo druk, jullie wel??

gr linda Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 12:44

nee ik ook niet! hey grappig jullie stonden idd schuin tegenover ons jammer dat ik het niet wist had ik even kunnen meeten!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:51

ja konden we wel doen, maar ik was niet de gehele dag bij de stand, ik liep trouwens ook met een mini appaloosa rond tussen de stands!! met rode jas en hoed. ik wist niet dat die kleine pony van ons zo'n hoog aai gehalte had!!!! *LOL* *LOL* *LOL* Alle kinderen wouden hem wel aaien, en dan die volwassenen, sommige renden gewoon weg??? Verward Verward dat was niet normaal.

gr linda Lachen