Leuk telefoontje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 22:16

2 maanden geleden heb ik een pony verkocht. Het was een 3 jarige waar (door tijdgebrek) nog niets mee was gedaan. Nu belde de nieuwe eigenaar dus op dat de pony het heel goed doet voor de wagen! Hij loopt al in het enkelspan en ook het 2 span gaat steeds beter.

Het is wel leuk om zo'n berichtje te krijgen. Ze zijn er heel blij mee en uiteindelijk moet hij dus in een 4 span komen.
Ik mocht ook een keer komen kijken, tis alleen 6 uur rijden, beetje ver!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 07:58

Nou inderdaad heel mooi dat ie goed terechtgekomen is. En dat er nu contact blijft is ook heel fijn.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 09:59

Ja das inderdaad lekker om te horen!
Ik heb ook al in totaal al 3 paarden verkocht, en van 2 daarvan weet ik dat t super met ze gaat!
Alleen van mn eerste paardje weet ik niets meer.
t Was een draver, en die worden al gauw naar Frankrijk etc. gestuurd. Verdrietig

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:27

Leuk dat ze dan even bellen om te vertellen dat het goed gaat!! Is inderdaad wel leuk om te horen.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 13:18

vind ik ook altijd leuk van dees die mijn paardje heeft gekocht,sta versteld hoe goed het al gaat.
echt super *LOL*

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 14:09

Eigenlijk wil ik na de verkoop van een paard liever niets meer horen ervan. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat een paard of pony toch niet zo goed terecht gekomen is als dat we dachten.
1 pony die verongelukt is met crossen en de mensen deden er erg vaag over en de pony zou bij de verkoop al niet goed zijn enz.
En een paard dat mishandeld is.
Nee dan leef ik liever met de gedachte dat ze naar een goed baasje zijn gegaan.

Maar als je zo iets hoort, dan is mijn dag weer goed!
De man zei wel dat Romeo erg eigenwijs is, nou dat is ie zeker!
Nu maar hopen dat hij het straks ook goed gaat doen in het 4-span, misschien dat ik dan een keer ga kijken bij wedstrijden.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 15:46

Gutjes [naam verwijderd], kwijl slobber....
Ge zeit een slijmbal! Kwijl Haha!

Het lijkt me overigens hartstikke leuk om te weten hoe het met Good Old Midas gaat... heb ik vorig jaar verkocht aan Romke Dijkstra in de Knipe, Heerenveen....Echte springruin, nu 7 jaar oud, schimmel...
Dus als iemand wat weet? PB me!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 12:45

Citaat:
Op 2001-10-01 14:09, schreef *Marije*:
Eigenlijk wil ik na de verkoop van een paard liever niets meer horen ervan. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat een paard of pony toch niet zo goed terecht gekomen is als dat we dachten.
1 pony die verongelukt is met crossen en de mensen deden er erg vaag over en de pony zou bij de verkoop al niet goed zijn enz.


Je kunt natuurlijk ook zelf NA verkoop even de nieuwe eigenaren bellen om te vragen of alles naar wens is/was? Degene van wie ik mijn paardje heb gekocht deed dat ook en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. Scheelt weer een communicatiestoornis.