Prisca gaat verhuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Prisca gaat verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 08:29

Gisteren is alles afgesproken, Prisca verhuisd 1 oktober naar Oss. Komt ze lekker dicht bij te staan. De stal is helemaal super. Stal van 3,5 bij 4m, buitenbak met verlichting, binnenbak (uiteraard ook met verlichting) wei, dubbele spuitplaats en dicht bij de plaats waar de rijvereniging oefent, dus ik kan er stappend naar toe.

Het was wel eenhele stap. Op de manege waar ik nu sta, stal ik nu ruim 2 jaar, maar ik heb er ook vanaf mijn 6e/7e leren rijden! Ik kom daar dus pas even over de vloer. Ik heb al afgesproken dat ik toch af entoe gewoon gakijken en kletsen. Ook met mijn mede pensionklanten aldaar.

Mijn bijrijdster gaat gelukkig ook mee naar Oss. Dat vind ik wel heel aardig van haar, ze komt uit Rosmalen, dus wordt het niet echt dichterbij voor haar, maar ze wil het toch.

Volgende week hebben we nog de open wedstrijd van de manege waar ze nu staat. Ik en mijn bijrijdster een dressuurproef en de dochter van de manege-eigenaar, springt met haar.

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat met verhuizen. Ik denk wel dat ze snel went...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:59

Fijn dat je haar straks lekker dichtbij hebt staan.
Klinkt erg goed allemaal

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 12:50

inderdaad ja. Wel onwijs spannend.

Ze is al heel lang niet meer op de trailer geweest, dus ik vraag me alleen al af hoe dat gaat. Dat daar aan al die nieuwe paarden en pony's wennen.

iemand tips hoe je het zo makkelijk mogelijk kunt maken om te verhuizen?