Horse Event, wat vonden jullie ervan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Horse Event, wat vonden jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 22:24

Eigenlijk zou ik met een vriendin naar Horse Event. Ik zou vanuit Arnhem naar Utrecht reizen en dan haar daar opwachten. (Zij moest nog uit Leeuwarden komen) Ware het niet dat ineens 's ochtends blijkt dat er werkzaamheden zijn en dat de treinen tussen Utrecht en Eindhoven eruit liggen!!!! Boos! Stoom uit je oren Die klote ns ook altijd!!
Uiteindelijk was het voor haar niet de moeite om te komen, omdat ze via een omweg zou moeten komen en dan nog maar 4 uurtjes Horse Event kon meemaken. Dat was dus heel jammer, ik ben in mn eentje gegaan. Wel saai in mn eentje maar het Horse Event was super!!! Vooral Tineke Bartels vond ik leuk, wat een humor heeft dat mens he:) Ook die zittrainer gaf een interessant clinic. Verder natuurlijk het programma eigen paard, das leuk, want daar leer je wel van omdat je natuurlijk toch wat meer problemen van je eigen rijden ziet. Weer es wat anders!
Anky vond ik wel gaan, beetje veel commercieel gedoe maja, verder was ze wel leuk...En toen was het alweer afgelopen...... ps vond die drafbaan wel beetje erg irritant, met dat doorlopen enzo.

Je hebt mensen en dingen die erop lijken...


The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 22:41

Haha die humor heeft ze niet van een vreemde

Je hebt mensen en dingen die erop lijken...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, meggiemeg, ogidni, RanjaRietje, RoronaZorro, Rose94, zippora en 168 bezoekers