Wat moet ik hier mee????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Wat moet ik hier mee????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 19:02

oke,..ff bij t begin,........ik heb op dit moment drie pony's,..gewoon verschrikkelijk lieve schatten.Nu heb ik sinds 2 jaar een heel leuk verzorgmeisje van 15 jaar.Ik hoef haar maar te bellen en ze komt eraan.Toch heb ik nu een probleem en weet ik niet wat ik er mee aan moet. 2 van mijn pony's(had ik "drachtig"" gekocht)waren al een tijdje niet bereden+de weg op gegaan omdat ze hoogzwanger zouden zijn(bleek uiteindelijk niet zo te zijn Boos! )Toen ik van mijn da hoorde dat ze helemaal niet drachtig waren besloot ik om de week erop meteen weer met ze aan de slag te gaan.Tot mijn verbazing hoorde ik de volgende dag van mijn verzorgmeisje dat ze samen met een vriendin die ik niet kende een buitenrit had gemaakt van twee uur waar ik niks van af wist.Ik haar dus uitgelegd dat de pony's al 3 maanden stil stonden en al drie maanden niet de weg op waren geweest en dat ik eerst hun conditie weer goed op pijl wilde krijgen en dat ik de eerste keren dat ze de weg op gaan ik erbij wil zijn.(is normaal toch???zijn mijn pony's;ik ben verantwoordelijk)Heb haar ook uitgelegd dat ik t niet prettig vond als er een meisje wat ik niet ken,een buitenrit gaat maken op mijn pony's.Nu heeft die vriendin ook zelf een paard(staat ongeveer 1 km verderop)dus waarom moet ze dan op mijn pony?(vind t op zich niet erg,maar ze hadden t wel eerst kunnen vragen).Heb toen met mijn verzorgmeisje afgesproken dat als ze weer de weg op wilden met zn tweeen dat ze me dat eerst zouden laten weten.Vorige week belde mijn nichtje op met de mededeling dat ze t verzorgmeisje en haar vriendin weer buiten had zien rijden.Wist er weer niks van af.Heb haar 's avonds gebeld en ernaar gevraagd.Zij zei dat ze alleen in de wei hadden gereden.Nu hoorde ik van een van de buurtbewoners dat ze wel degelijk buiten hebben gereden!!Heb haar daar weer mee geconfronteerd,maar nu zei ze dat ze me had gebeld(???heb nummerherkenning) en dat ze t me wel heeft verteld.Weet niet wat ik hier mee aan moet,want zo wordt t echt een ja-nee spelletje.Wat zouden jullie hier mee doen???


flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 20:55

lovebonney schreef:
ik zou eerst eens een goed gesprek met dat meisje gaan voeren.bijv. waarom ze liegt, of ze bang is om het even te vragen enzovoort.Want aan liegende meiden heb je inderdaad niet veel aan.


vind dit inderdaad echt niet leuk.Het probleem is alleen dat ik tot nu toe altijd van haar op aan heb kunnen gaan.Als ik een weekendje weg ben durf ik met een gerust hart de pony's enzo aan haar over te laten.Ze let ook goed op allerlei bijzaken(wormkuur,hoeven,ze vet zonder dat ik erom hoef te vragen de spullen in,ze mest de wei uit,etc)in dat geval is ze dus een geschenk uit de hemel.Het is een verschrikkelijk enthousiaste meid,waar ik altijd de grootste lol mee heb.Alleen dit vind ik dus niet kunnen.Zal er in ieder geval nog een nachtje over slapen,want wil geen overhaaste beslissing nemen.bedankt voor jullie reakties!!Zal ze zeker in mijn gedachten meenemen!! OK dan!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 21:08

[quote="Kendra"]Het lijkt er een beetje op dat het probleem vooral in die vriendin zit -

Die vriendin vind ik nog niet eens echt het probleem.Ze mag er best eens mee naar buiten gaan,maar dan wil ik wel eerst weten hoe goed ze rijdt en wil ik er de eerste keren in ieder geval bij zijn.Wat ik erger vind is dat er om gelogen wordt.T verzorgmeisje heeft een hele hoop vrijheid bij mij(ze mag er praktisch alles mee doen),en ze moet me nu toch wel goed genoeg kennen om te weten dat ik eigenlijk nooit boos word en dat ze niet hoeft te liegen.Ik denk dat ik haar morgen bel om ff een afspraak te maken om er over te kletsen.zucht,....... Scheve mond

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 22:04

lindatje schreef:
ik zou haar dumpen, wat heb je aan een verzorger die niet eerlijk is? Vooral nu de paarden een tijdje stil hebben gestaan is het leven gevaarlijk, stel dat er wat gebeurd? dan bij jij verantwoordelijk!!! Je moet doen wat je zelf het beste lijkt, maar ik zou haar wegsturen.

tja,.....eerst maar eens het gesprek morgen afwachten.Zie er wel erg tegen op,...zucht,....ben nooit zo goed in dat soort dingen.


flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 22:14

Leonie_M schreef:
ik zou idderdaad met dit meisje stoppen. Je moet haar wel kunnen vertrouwen. succes morgen

thanx OK dan!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 22:26

napoleon schreef:
Ik zou haar niet meer opbellen maar een persoonlijk gesprek met haar aangaan zodat je elkaar recht in het gezicht kunt kijken. Misschien heeft ze zich wel over laten halen door dat vriendinnetje en durft ze dat niet aan je te zeggen omdat ze weet dat ze fout zat.........

Ik zou niet gelijk stoppen met haar maar het rustig met haar doorspreken, tenslotte heeft ze je 2 jaar lang goed geholpen en is er tot noch toe nooit iets dergelijks voor gekomen (?) Je moet iemand wel de kans geven denk ik altijd maar.............

Ben t helemaal met je eens.Wil haar ook alleen maar bellen voor een afspraak.Vind dat veel fijner dan t via de telefoon te doen.Hoop dat we er normaal over kunen praten(wil r nl helemaal niet kwijt) en er samen uit kunnen komen.

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 23:01

Sterre schreef:
Ben het met Napoleon eens! Sterkte tijdens het gesprek!
Als het al die jaren goed is gegaan, moet het nu toch ook wel lukken Lachen ?!!

Tja,...met pubers weet je t maar nooit Haha! (ben zelf op mijn 26e nog niet uit de pubertijd hihihhi)ik hou jullie op de hoogte hoe t gesprek afloopt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LuckySeven en 121 bezoekers