Alweer 1.5 jaar, en erg blij met hem!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Alweer 1.5 jaar, en erg blij met hem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 16:52

Ik heb mijn poony( Haha! ) nu alweer 1.5 jaar, de tijd gaat echt zo snel!

Het dringt nog steeds niet echt tot me door dat ik nou echt een eigen pony heb, vraag me af of dat ooit nog gaat komen.. Scheve mond

In het begin had ik wel eens wat momenten dat ik eraan twijfelde of hij wel geschikt voor mij was, of hij niet te sterk was oid. Maar daar ben ik inmiddels al lang en breed overheen.

We hebben nu veel plezier samen, ik weet wat ik aan hem hem en over het algemeen is hij super braaf op de momenten dat dat nodig is(op de andere momenten soms iets minder braaf Knipoog , nee hoor dat valt best mee)

Nu rijd ik ook een paard van iemand anders bij, daardoor ben ik ook wel iets meer gaan beseffen hoe blij ik met hem ben. Op dat andere paard ben ik soms nog een beetje bang(heb hem nu 2 keer gereden) maar dat is ook een nog maar een jonkie en hij is zo groot vergeleken met de poony!haha. Dan ben ik altijd toch wel weer blij als ik op mijn vertrouwde pony zit.

Zo, dat is ook wel eens goed, om stil te staan bij wat ik wel heb in plaats van jalours te zijn op anderen die hebben wat ik niet heb. OK dan!

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:44

wat leuk dat je nog zo blij bent met leroy maar dat wist ik natuurlijk ook wel Haha! Schijnheilig

op naar de volgende jaren

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:28

Ik snap dat het best eng is om af en toe op een ander paard te rijden. Ik rij Ing alweer 3 jaar en dat is zo vertrouwd. Lachen Maar ik rij weleens op een ander paard en dan heb ik toch altijd een beetje angst. Bang dat ik eraf val. Zit ik dan weer op mijn eigen vertrouwde paardje dan is er niks meer van die angst over.

Maar soms is het wel goed om op een ander paard te rijden, je leert toch weer andere dingen en die kan je weer gebruiken op je eigen paardje.
Dus soms maar over die angst heen!!!!!!!!!!!!!!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 20:49

Ja, dat gaat ook wel weer over hoor, maar ik heb er natuurlijk nog maar 2 keer opgereden dus dan is het allemaal nog heel nieuw. Bovendien weet ik dat dit paard iemand eraf gegooid heeft en ik weet niet meer precies wat zij allemaal had maar het was niet best...

robir

Berichten: 327
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Dwingelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:54

wat leuk dat je zo blij met hem bent
dan is jou poony zeker ook heel blij met jou!!

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:56

Super!,
En jullie blijven nog heeel veel jaartjes bij elkaar Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:30

Hardstikke fijn dat je zo blij met je pony Lachen
Zo denk ik er ook precies over met Jersey en mij....