Enge dingen oefenen :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Enge dingen oefenen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 18:56

Gisteren ikke en Maris een ingeving om de bak om te bouwen tot 'enge dingen' parcours. Zo gezegt zo gedaan. Nou ja, was nogal wat werk! Veel sjouwen, veel zweet en veel zoeken. En toen stond ons kleine parscoursje eindelijk.

Slalom om emmers, een heel stuk plasticzakken (vuilniszakken) tussen balkjes, gewoon balkjes, en tussen twee staanders een doek gespannen om eronderdoor (half doorhee) te gaan.

De slalom was al snel saai, grassprietjes zijn leuker , het plastic echt helemaal geen probleem. Eerst even mij aankijken van: "Waar slaat DIT nou weer op???" om vervolgens toch het broodje achterna te komen, en met grote passen over het plastic te stappen. No problemo. Ook voor Otto een eitje (Union een ander verhaal die natuurlijk weer eens half op zijn verzorgster sprong )

Over balkjes stappen, tussen smalle opening tussen balkjes heen, achterwaart ook een klein stukje. Allemaal prima.

Toen de staanders met het doek. Eerst opgerold en heel hoog opgehangen. Otto weigerde glashard om zijn hoofd niet laag te houden (hij wilde er liever overheen )
En Gen volgde me al bukkend gelijk eronder door. Doek lager, en een stuk hangend, zodat ze er doorheen moest gaan met haar koppie.
Beetje twijfelen, maar toch volgde ze al snel! Braaf paardje ook! Nergens bang voor.

Zelfs niet toen ik met een plastic zak uitbundig voor haar stond te wapperen en kraken. Ze keek meer zo van: Zit daar toevallig niet iets lekkers in Enkel denkend aan eten

Had neit verwacht dat Gen het zo braaf zou doen! Had eerder verwacht dat Otto alles gelijk zou doen, maar die bleef glashard weigeren om onder het doek door te gaan

Ben zo trots op mijn knollie
Lovers

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:39

Dan waren ze wel echt héél dapper!

MarteniqueJarig
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:48

Oh zoiets wil ik ook nog een keer doen, alleen word moeilijk de paarden zijn een beteje groot dus om dan zo´n doek te maken, heb je wel hele hoge standers nodig..

Maar ik ben nog steeds aan het brainstormen..

Wel heel stoer van jouw pony´s!!

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 20:01

Martenique schreef:
Oh zoiets wil ik ook nog een keer doen, alleen word moeilijk de paarden zijn een beteje groot dus om dan zo´n doek te maken, heb je wel hele hoge standers nodig..

Maar ik ben nog steeds aan het brainstormen..

Wel heel stoer van jouw pony´s!!


Onze staanders waren ook niet zo hoog. Ze moest bukken met haar hoofd Haha! Haar rug raakte het doek ook, maar het is toch maar een doek. Dat was trouwens in het begin ook best wel eng, maar enkel beetje kijken van: Wat zit er op mijn rug, verder niet! Lovers

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:18

Dat is mooi zeg!!! Best een goed idee, om zo je paard over bepaalde angsten heen te helpen!