Het gaat weer slechter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Het gaat weer slechter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 16:38

Gisteren ben ik weer flauw gevallen. Dus moest ik toch maar met SPOED naar het ziekenhuis. Gelukkig had onze buurman de ambulance thuis, dus we waren snel aangekomen. Daar kreeg ik infuus in m'n arm en been. En nog een paar andere slangetjes in m'n arm. Afgelopen nacht moest ik toch maar daar blijven Boos! . Vanmiddag hebben ze me weer naar huis gebracht. Maar ik heb wel nog infuus. M'n hele arm is blauw van dat rot ding. Straks komt de buurman (dat zei hij ten minste) het in de andere arm prikken (AUW).
Als ik nu nog een keer flauw val, en weer naar het ziekenhuis moet. Moet ik een paar dagen daar blijven, voor een onderzoek Verdrietig . Maar hopelijk hoeft dat niet.
Maar het gaat nu wel slechter dan begin van de week.

Groetjes,
Anneke


Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 16:46

Dat weten ze niet hoe dat kan. Maar als ik HELE erge pijn krijg. Kan ik daardoor ook flauw vallen.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 21:59

Ik heb het infuus nu in m'n andere hand. M'n rechter hand waar het eerst in zat, is nu helemaal dik en blauw. Party!!
Ik krijg geen extra spuit voor te slapen vannacht, kijken of het ook alleen kan met pijnstillers. Maar de pijn tot nu toe was wel al een HEEL klein beetje minder.

Groetjes,
Anneke

Bedankt voor alle leuke berichtjes.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 16:05

Het gaat weer wat beter. Het infuus moet ik de volgende week ook nog in houden. Verdrietig
En ik heb nu meer pijnstillers gekregen, omdat ik er eerst te weinig had.

Groetjes,
Anneke

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 16:53

Ik heb nu ook heel vaak paniek aanvallen. Als ik die heb moeten, we onze buurman weer inschakelen, en dan spuit hij me gelijk plat. Heeft iemand van jullie ervaringen mee of tips?

Groetjes,
Anneke

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 16:03

Voor het ongeluk, hebben we het HEEL druk gehad. s' Nachts opblijven voor de merries die het veulen moesten krijgen. Elk weekend MET paarden naar keuringen. En dan s' avonds laat terug.
En dan nog 's het verlies van de BESTE paarden van de afgelopen 2-3 jaar. Dat knaagt toch wel aan je.

Groetjes,
Anneke


Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 13:44

Vanaf ik het infuus heb, ben ik niet meer flauw gevallen. Ik moest vanmorgen weer naar het ziekenhuis, met m'n been. Toen hebben ze me bloed geprikt (AUW). Maar ze dachten dat er verder niks aan de hand was.
Maar als ik nu weer 's flauw val, dan moet ik door de scan. Woensdag krijg ik misschien loopgips. Maar de hechtingen beginnen me te vervelen. Ze jeuken, en als er een beetje druk op het gips komt, doen ze pijn.
Allemaal bedankt voor de leuke berichtjes.

Groetjes,
Anneke

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 17:26

Ik heb vandaag loopgips gekregen, en het infuus is ook uit m'n hand. Ik mag nog wel niet veel lopen, maar af en toe 5 tot 10 minuten mag wel
Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, criollo_yess, FCSA, Googlebot, MissWeenie, StalNollie, Telpeva, Vagabondo en 80 bezoekers