wow had ik een toffe buitenrit!! macho rules!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

wow had ik een toffe buitenrit!! macho rules!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 20:15

ik ging vandaag in de buitenbak rijden, maar het was zooo warm dat ik en macho niet echt zin hadden in een super felle zon boven op onze bol (cap). dus kwam er een vaag idee van een buitenrit in me hoofd. normaal ga ik nooit alleen naar buiten want macho is altijd super panisch en schrikkerig Verward maar nu dacht ik: ik doe het gewoon!. dus ik naar buiten. bij ons achter ligt zoon groot veld en daar was een gedeelte van omgeploegd en gelijk gemaakt. het veld ligt echt tot zover je kan kijken en daarachter ligt bos. dus ik draven en zo, ging super, hij was heel rustig en deed zijn oortjes naar voren>> je kent het wel>> het buiten gevoel. nou ja ik zag het veld en het veld zag mij...... nou toen ben ik op dat veld in gallop gegaan >> egt een hele uitdaging voor mij en macho
en hij deed het zooooooooo goed he! OK dan! in verzamelde gallop ging meneer! Pling wow! en daarna ging hij in midden-gallop. maja na oneindig lang galloperen houd het op he (dat veld) dus ik wil hem terug nemen en dacht > dit gaat me nooit lukken< ma het ging heel goed! *LOL* wow! ik geef aan dat ik in draf wil en hij deed het! Bloos wow! ik ben zooo trots op macho (en ook een beetje op mezelf Bloos ) wow! een topdag! dit geeft me echt weer dat gevoel waarom ik paardrijd en waarom ik zo veel van mattie houw!! Lovers wow! (ben wel moe maar dat boeit me egt helemaal niets het was gewoon geweldig)

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:07

wat leuk zeg......ik hoop dat ik ook weer snel lekker naar buiten kan.maar hoe oud is macho???

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:29

macho is 15,toch?
maar wel super leuk voor je danielle!en macho is een poepie Haha!
rij je dan normaal nooit alleen buiten?
wel fijn dat het zo goed ging,het buitenrijden met mickey en mij gaat ook weer steeds beter Lachen

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 12:27

jeuj! ja 15, maar uh ik rijd normaal altijd samen met anderen omdat hij zo debiel doet en wil geen onnodige risicos gaan nemen met hem, zeker buiten niet. Lachen gelukkig dat het beter met mickey buiten gaat! Lachen