Is ze nou dom, of weet ze precies wat ze doet?:P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Is ze nou dom, of weet ze precies wat ze doet?:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 12:20

Hey mensjuhs!!

Ik heb net sinds 1,5 maand mijn nieuwe paard! Het gaat erg goed, maar sinds ze laatst is over gezet heeft ze van die maffe trekjes! Hahah, het is een jong paard (6 maar net een jaar ingereden).

Zoals laatst wou ze de stal niet uit! Duurde echt 10 min voordat ze eruit stapte! Gisteren wou het ineens wel weer direct haha! En als ik heb gereden in de bak, wil ze de bak niet uit! En toen ze net op die manege kwam te staan, ging ze in de gang liggen! Nouja, was ze van plan!

Dat laatste was een teken van onzekerheid volgens mij instructrice. Ik knuffel daarom veel met het paard en het gaat wel beter! Maar ze maakt me zo aan het lachen he haha! Ze kan zo dullig en dom kijken! Mijn pony was altijd super intelligent en die voelde zich helemaal popiejopie haha!

Natuurlijk auwehoert ze ook wel eens! Dan laat ik haar ook wel merken dat dat niet mag!

Hahaha wou gewoon ff zeggen, ik heb zoveel plezier van die troela! Veel meer dan ik met mijn pony had (kreeg er gewoon geen contact mee!)

Dikke kus BounceBabe

ps heb jij ook zo'n mal paard? Tong uitsteken

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:13

ja ik heb ook best wel een raar paardje, maar dat komt omdat hij te slim is, hij heeft echt meteen door wat je bedoeld, ook als ik hem vastmaak en ik kijk eventjes ergens anders heeen dan heeft hij zich meteen losgemaakt. maar het domme ervan is dat hij dan niet wegloopt, ja hoogstens een paar passen maar dan blijt hij daar gewoon staan Verward
maar verder is die slimheid wel handig met rijden ofzo, hij snapt meteen wat je bedoelt en hij is vreselijk leergierig OK dan! das we grappig , als ik iets nieuws probeer met hem is hij meteen helmaal in zijn nopjes egt super sjattig Lovers

misschien probeert je paard jou gewoon uit dus ik zou er eigenlijk niet zo snel aan toegeven

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:47

Ja, mijn paard is ook wel mal, in mijn ogen, maar niet zo mal als die van jou hoor! Het ene moment doet ze alles wat ik wil, het andere moment zegt ze DOE HET ZELF MAAR, dan raken we allebei super chagarijnig, maar de volgende dag kunnen we weer heel goed samen door 1 deur, hand en hoef op 1 buik. Ik heb echt een band met haar, had ik met mijn verzorgpaarden nooit, die vonden het ook niet leuk om voor mij uit de wei te komen, en werken was al helemaal uit den boze...

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 15:39

lady is ook super leergierig! Vooral onder het zadel! Wijken kende ze niet, ik gaf de hulpen huppa wijken joh! haha! Ze is dom en intelligent laat ik het daar maar op houden Knipoog

kussies BounceBabe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:03

die is gewoon aan het uitproberen doen alle net bereden paarden, eerst kan je alles met ze en dan ineens gaan ze je uitproberen, is natuurlijk harstikke spannend wat er gebeurd als baasje wanhopig wordt!

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:18

hahaha je hebt een grappig paard tot je beschikking maar niet alle moet je pikken!! dan wil ze straks helemaal niks meer!!

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:58

Jah best grappig als ze af en toe zo dom doen of zo slim Haha!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:45

Heeeeeeeeeey BounceBabe!!! Hahaha, Jessica is een heel ander paard met hele andere trekjes, maar mal zijn ze zeker! Wat denk jij dat ze doet als ze van mij niet naar voren mag rennen??? Precies, ze zet het gewoon op achteruit rennen (en vraag me niet hoe, maar ze kan het!). Hahaha...

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 11:28

ja ik d8 al dat ze liep te sollen met me;) Heb ik ook wel door, maar af en toe heb ik ff hulp nodig van iemand die ff met een zweepje de wasplaats op laat lopen. Want een tijd gaan staan w8en heb ik ook geen zin in he!

Tja en het ziet er gewoon zooooooo lomp uit:D

doeggggggg

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:32

Volgens mij loopt ze je gigantisch uit te proberen, kijken hoe ver ze kan gaan. Ik zou heel erg konsekwent met haar zijn, en niet snel toegeven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:41

Wij noemen dat niet dom of slim maar onopgevoed.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 17:17

die kans zit er dik in ja! Ik heb haar ook nog maar net! Ik heb het wel door, en ik pak haar dan direct goed aan. Het gaat nu echt stukken beter! Maarja hoe dan ook het is zo'n lomp gezicht!

Dag Haha!