Ameretto is verhuisd vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 18:24

Vandaag was het dan eindelijk zover: We hebben Ameretto naar z'n nieuwe stalling gebracht!

Heb gisteravond mijn 'paardenhoekje' in de schuur helemaal opgeruimd en uitgezocht wat er mee kon naar pension. De schuur was in 1 keer een stuk leger geworden! Haha!

Vanmiddag heb ik Ameretto lekker geborsteld hier bij z'n oude stalletje en daarna heeft ie afscheid genomen van z'n stal en van Moos.
Ben lekker door het bos naar de nieuwe stal gereden, want het was heerlijk weer. Het zonnetje scheen zooo lekker!!! Party!!

Toen ik aankwam bij de stal werd ik al meteen verwelkomd door 2 meisjes van een jaar of 12. Heel gezellig en zij vertelden mij welke stal voor Ameretto was. De stal was helemaal schoongemaakt en zag er super uit! Party!!

Ameretto voelde zich meteen thuis en heeft wel 5 keer lopen rollen in z'n stal, want in onze oude stal kon dat niet! Daar moest ie dus nu ff gebruik van maken!! Party!!
Daarna begon ie lekker om zich heen te kijken en z'n stal een beetje te verkennen!
Die krijgt het daar wel daar z'n zin denk ik!

Ik heb nu ook een hele mooie ruime zadelkast waar ik al mijn troep in kwijt kan!

Dik voor mekaar dus daar!

En heb ook al heel wat mensen daar gesproken (ook pensionklanten) en ze lijken me op het eerste gezicht allemaal heel erg aardig!!! Party!!

Maar toch zal het thuis vanaf vandaag wel anders zijn: geen hinnik meer als ik uit school kom, niet even uithuilen bij mijn paardje als ik ruzie heb met mijn ouders, niet even snel ff knuffelen als ik daar zin in heb.....

Maar het is gewoon voor allebei beter zoals het nu is en ik ben mijn ouders heeeeeel erg dankbaar dat ze het er uiteindelijk toch mee eens zijn geworden!!!

I am happy!! Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 21:18

Eindelijk het was zover Haha! .

Leys gaatmorgen weer terug van zijn vakantie adres naar zijn WERK adres hihi.

Het zal idd wel ff wennen zijn maar ik denk dat het voor jullie beide beter is. En zover is het toch niet je kan toch nog altijd gaan uithuilen bij ameretto Verward. Ik hoop dat nu de problemen minder worden en dat jullie hard kunnen gaan trainen voor de wedstrijden bij de paarden.

Ene je hebt toch een vriendje waarbij je kan uithuilen Verward .

Succes en we wachten met spanning op de eerste foto's.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 22:11

Hee zus, fijn te horen dat Ameretto z'n eerste dag daar goed is gegaan! Ik kom snel kijken - en rijden natuurlijk! Cool

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 23:02

Wat goed zeg! Blij om te horen dat 't tot nu toe zo bevalt. Dat gaat helemaal goedkomen met jullie!

Veel plezier op je nieuwe stal Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 15:50

Heel veel plezier op je nieuwe adresje! Gaat helemaal goedkomen hoor Lautje!!! Ook geen zin om mee te gaan op de Lunterenbuitenrit op 10 november??? *hint hint* Kunnen wij meteen je mooie Amaretto eens zien!!! En jij Prins, mocht je dat willen haha. (Amaretto was toch een Prins Abdullah Nomar van het Oosterveld???)

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 15:54

keej dan! gefeliciteerd!
hoe ver staat ie nu van je vandaan dan???

en heb'k nie eens gezegd dat het allemaal wel goe komt?? Cool

Ben iig blij voor je!! Party!!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 15:57

Thanks voor jullie reacties!

Ik ben echt heel erg blij! Party!!

Enne Bart, je hebt gelijk hoor! Tong uitsteken
Maar toen was ik daar zelf nog niet zo zeker van!

Vanavond ga ik weer naar mijn paardje toe, dan hebben we les.
En op dinsdag verzorgd Henk-Jan (de staleigenaar) voor Ameretto, omdat ik dan geen tijd heb!
Lief he?
Dik voor mekaar dus! Lachen

Enne Jurga, ik stuur je een PB!
Lijkt me gaaf om de papa van mijn paardje eens in het echt te mogen zien. Party!!
Ik hoor namelijk dat ie errug mooi is Kwijl Kwijl ..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:54

Jaaa, snel langskomen hoor, is al weer een eeuwigheid geleden dat ik jou gemeet heb hihi....was het 23 juni niet? Verward Jammer dat je niet meekunt met de buitenrit. Mocht het veranderen, dan hoor ik het van je!!! En ja, idd is Prins nogal erg bekwijlbaar met een nog veel hoger kwijlbaarheidsniveau. Verward Haha!
dus met z'n allen Kwijl Kwijl Kwijl , Prins Abdullah rules!!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 17:55

Hé Lautje, eindelijk dan!!! Wat een opluchting moet dat voor je zijn hè?? Ik zou zeggen, geniet er allebei maar van.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 18:57

Fijn joh, lekker rijden wanneer en hoe vaak je maar wilt. Heel veel plezier op je nieuwe stal. Party!!