jij en je paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:31

Mijn dravertje en welsh via toendertijd een vriendin die ze zag staan als ze naar huis ging.
Mijn paarden bij Nicole des Bouvrie, gewoon gevraagd Lachen zijn er in totaal een stuk of 20 geweest aangezien ze steeds paarden verkocht Verdrietig
een heel stel fjorden, stuk of 15, maar daar mocht ik alleen uitmesten dus was ik snel weg. Mijn haflingertje (waarvan in vandaag hoorde dat hij verkocht is) en shetlander via een vreemde omweg, te lang om op te schrijven Knipoog moet je maar even in de topic over GEZOCHT macho kijken.
Nu heb ik een heel stel verzorgpaarden die ik via 1 iemand heb gekregen, ik kwam eens bij iemand langs waarvan ik wist dat ze stallen verhuurde om te vragen hoeveel zij vroeg voor de stalling van een paard. En toen kreeg ik het arabiertje een 2 shets en 1 haflo arabier van daaruit heb ik ook nog 8 westernpaarden als verzorgpaarden gekregen en nog een KWPN-er en nog 2 haflo arabiertjes Lachen

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023



Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:32

Mijn droompaard hoop ik volgend jaar zelf te kopen inspanje Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:39

even offtopic (sorry) dapperdier, die foto van jij en je paard (avatar) in dat bos ofzo in het donker, heb je die ook in het groot?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, Getty_Maan, Ginny135, GoogleAdsense, herous, mirriejj, Mitch_Beauty, Vagabondo, VWestra, Whizz en 178 bezoekers