Bruiloft van je dromen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Bruiloft van je dromen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 23:06

Gisteren ging een meisje van stal trouwen,
En we hadden een verrassing voor haar.
Want voordat ze naar het gemeentehuis en de kerk gingen, moesten ze eerst foto's maken bij een boerderij vlak bij de stal in de buurt.
Dus wij hadden afgesproken dat we met 10 man op het paard in wedstrijdtenue erheen zouden gaan.
Waaronder die 10 man, Ik op Padijtje, en Iris (Gigelo hier op bokt)

Dus ik en iemand anders de dag van te voren 10 paarden gevlochten en gewassen.
En op DE grote dag, al om 7 uur opstaan, en om 8 uur op stal te zijn, omdat we de knotjes moesten nakijken, bandages omdoen, en iedereen zn paard opzadelen en te gaan.
Dus wij gingen naar de boerderij waar de foto's werden gemaakt, en we moesten wachten tot het bruidspaar er was.
( het bruidspaar wist van niets, dat wij er waren)

Maar toen kwam de vriend van iemand die mee reed, met het bericht dat ze in de buurt waren.
Toen kwam de fotograaf al aan in zijn auto, en wij moesten in een rij opstellen.
De fotograaf maakte een paar foto's.
En daar kwamen ze aan, in een koets met 4 friezen ervoor, en een super mooie bruid!!!!!!

Toen ze ons zag zei ze met grote verbaasde ogen:"Ohw! Super geweldig!!!!"
En barstte in tranen uit, daardoor moest ik ook wel even een traantje laten!
Toen ging het bruidspaar voor de paarden staan om nog een foto te maken, en ze ging precies met die mooie witte jurk met sluier voor Padijtje staan, en Padijtje keek eens naar die jurk, en begon heel hard te snurken.

Daarna hebben we met zn 10nen, 2 aan 2 achter de koets aan naar het stadhuis gedraaft, en we hadden zeker veel bekijks!
Toen ze weer het gemeentehuis uitkwamen, (en inmiddels tot vrouw en man waren gebonden) stonden er een hele hoop mensen die wij en zij helemaal niet kenden, te klappen.
En er kwamen heel veel mensen paardjes aaien enzo.
Hihi, was wel heel gaaf.
En toen moesten we nog naar de kerk toe, dat was ook heel gaaf.
Daar stond heel de familie enzo, die ook niet wisten dat wij er waren, en die ook zeiden:"Geweldig dit!"

Daarna was het feest, en het was een super feest, er was een dj en de bruid heeft bijna heel de avond op de dansvloer gestaan, en ik ook.
En Gigelo ging ook nog even naar de bruid toe, en vroeg;"Hoe vond je het nou dat wij er vanmiddag waren op het paard?"
Toen zei ze met tranen in dr ogen:"Ik vond het geweldig, heel erg bedankt dat jullie dit hebben gedaan, nou maak je me weer aan het huilen!"
En tranen van blijdschap rolden, terwijl ze zo nuchter is en eigenlijk nergens iets om geeft.
En haar moeder zei ook:"Ze heeft helemaal niet op deze dag gehuilt, niet toen ze in de kerk stond, niet toen ze in het gemeentehuis was, maar jullie hebben haar goed weten te raken, ze was zo blij dat jullie daar waren!"

Ik heb ook nog even met de stalhouder gedanst, maarja, hij was veel te goed voor mij, en ik stond alsmaar op zijn tenen, dus heb ik hem maar zn vrouw gegeven, die kon het ook veel beter.
Ook veel gedronken maar gelukkig niet TE zat dat ik niet meer met Gigelo naar huis kon lopen. (althans, Gigelo liep niet meer recht hoor, die zwiebelde van ene kant van de weg naar andere kant van de weg)
Ik sliep bij haar die nacht.

Maar ze zag er zo betoverend uit, mooi haar opgestoken, met een sluier erin, en een hele mooie weide jurk jurk met kralen bewerkt, en dan heel mooi getailleerd bovenstuk, ook met kralen bewerkt, en een blote hals.
Zo'n mooie bruid, heb ik van zn langzalzeleven niet gezien!

Dit was echt de bruiloft, van je dromen.
Zo wil ik ook trouwen!

En nu, nu ben ik zo gaar, en een kater, en wil maar 1 ding.
Mijn eigen bedje!