jij en je paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lufmahhorses

Berichten: 674
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: oldenzaal

jij en je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 19:47

hoe ben jij aan je pony/paard/verzorg paard/pony/shetlander
gekomen???

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:49

gekocht Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:56

Ik ben een penny meisje
ik heb de helft gekocht en de helft gekregen van de vorige eigenaar.
En ik weet zeker dat de vorige eigenaar er nu nog spijt van heeft Lachen

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:58

gewoon gekocht Haha!

Voor mn vorige bijrijdpaard ben ik gevraagd. Voor ons leasepaard zijn we gevraagd door onze instructrice, die heeft als contactpersoon de zaak een beetje bemiddeld.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:00

Ik heb Yetro bij de privestal gekocht waar ik des tijds paardreedt.
Naar Tiziano ben ik echt op zoek gegaan.
We hebben een aantal handelaren en advertenties bekeken en zijn naar een aantal paarden wezen kijken.
Uiteindelijk zag ik Tizi staan en vond hem heel erg mooi!
Hem heb ik toen gekocht.

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:00

uh me vader vroeg of ik een paard wou Lachen klinkt heel verwend maar zo is het wel gegaan. tuurlijk wilde ik al van begin af aan een eigen paardje, maar me vader bood aan Lachen heb nooit hoeven zeuren ofzo Lachen lucky me!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:01

Destiny gekocht van iemand bij mij op stal die haar niet kon laten staan,maar wel moest verkopen.
Ze was toen nog helemaal groen toen ik haar kocht.

Roduque,van diezelfde vrouw van stal die Destiny niet kon laten staan.Toen ze Destiny gekocht had,heeft ze Roduque erbij gekocht.
Dus eerst hadden we Destiny gekocht en later zei die vrouw zo:Ja,ik heb een pony staan die ik tergelijkertijd met Dest heb gekocht maar ik zelf pas er niet meer op,zou jij hem willen rijden tot hij verkocht is??
Dus daar zei ik geen nee tegen,maar langzamerhand werkt ik steeds verliefder op Duuk....dus ja...toen had ik 3 paardjes!

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:18

via bokt ik had een bericht geplaats en toen heeft er iemand gereageerd en de volgende dag ben ik er al wezen kijken

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:20

Ik ben hem helemaal zelf gaan uitkiezen in Spanje. Hij is voor 3/4 van mij, de rest moet ik nog bij elkaar sprokkelen...

Gelukkig heeft hij wel al 4 benen... Tong uitsteken Haha!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:33

Tayga was een veulentje en stond bij de pensionstalling waar mijn verzorgpaard stond en Mozart heb ik via marktplaats Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:30

Uit de wei geplukt bij een "buurman" paar km verderop.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:55

Ik heb 'm gewoon gekocht, via internet, ergens in Friesland, eerst met een lening van m'n vader, maar nu is ie afbetaald!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:59

Gekocht, Par stond op het land bij de stal waar een vriendin van mij stond.
Toen we bij haar paard gingen kijken die ook lekker in het land stond, trok zij toch wel aardig wat aandacht.

Heb er eens een weekje overnagedacht, vriendin heeft de vraagprijs nagevraagt en een paar weken later stond ze op stal.
Proefperiode van 3 maanden gehad *hij had er geen haast mee* en na 2 maanden maar gewoon gezegt dat ze verkocht was Haha! of ik...het is maar hoe je het bekijkt Knipoog

suri
Berichten: 13
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:17

ik verzorgde haar eerst en na een paar maanden zei de eigenaar dat er een handelaar kwam en dat ik haar voor die prijs kon kopen, dat heb ik toen gedaan want ik was al snel aan haar gehecht en omdat ze ziek was zou ze waarschijnlijk wel naar de slager zijn gegaan en dat vond ik zielig. gelukkig is ze naar een paar bezoeken in utrecht opgeknapt en nu heb ik haar al 12 jaar.

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:19

Ik reed altijd met Nynke mee naar Groningen na de les op de manege, zij begon er toen een keer over of ik mee kwam naar haar verzorgpony's en nu verzorg ik daar al ruim een jaar

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:30

Nuv schreef:
Ik heb 'm gewoon gekocht, via internet, ergens in Friesland, eerst met een lening van m'n vader, maar nu is ie afbetaald!


Ik hetzelfde, alleen die lening niet..maar dus wel via internet en uit friesland Haha!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:31

Mijn dravertje en welsh via toendertijd een vriendin die ze zag staan als ze naar huis ging.
Mijn paarden bij Nicole des Bouvrie, gewoon gevraagd Lachen zijn er in totaal een stuk of 20 geweest aangezien ze steeds paarden verkocht Verdrietig
een heel stel fjorden, stuk of 15, maar daar mocht ik alleen uitmesten dus was ik snel weg. Mijn haflingertje (waarvan in vandaag hoorde dat hij verkocht is) en shetlander via een vreemde omweg, te lang om op te schrijven Knipoog moet je maar even in de topic over GEZOCHT macho kijken.
Nu heb ik een heel stel verzorgpaarden die ik via 1 iemand heb gekregen, ik kwam eens bij iemand langs waarvan ik wist dat ze stallen verhuurde om te vragen hoeveel zij vroeg voor de stalling van een paard. En toen kreeg ik het arabiertje een 2 shets en 1 haflo arabier van daaruit heb ik ook nog 8 westernpaarden als verzorgpaarden gekregen en nog een KWPN-er en nog 2 haflo arabiertjes Lachen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:17

Een vriendin belde, ze wist een haflinger te koop en vroeg of ik zin had om een keertje mee te gaan kijken.
En ja, ik was weg van haar Lovers .. Dus toen gekocht Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:18

hard gespaard van mijn zelf verdiende geld en gekocht.

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:22

Gekregen van mijn ouders nadat ik hem een maandje gehuurd had Lachen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:30

mijn pony heb ik gewoon gekocht (nou ja, mn ouders Knipoog ), stond in de vonst. Ik zocht al een half jaar, vooral naar hafs en fjorden, maar met starlight was het liefde op het 1e gezicht Haha!
en eigelijk ben ik achteraf en na de nodige problemen, superblij met mijn dravertje!
en ik heb er (in tegenstelling tot wat veel mensen die haar kennen denken) nooit spijt van gehad dat ik haar gekozen heb Haha!

mn verzorgpony's zijn van de buren, toen ze ukkie gekocht hadden belden ze of we kwamen kijken en toen zijn we er eigelijk nooit meer weggegaan Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:31

mijn ouders betaalde he Knipoog gekocht dus Haha!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:32

Mijn droompaard hoop ik volgend jaar zelf te kopen inspanje Haha!

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:37

Ik zag hem en was verkocht... een paar dagen later hij ook... aan mij...

echt penny verhaal...

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:39

even offtopic (sorry) dapperdier, die foto van jij en je paard (avatar) in dat bos ofzo in het donker, heb je die ook in het groot?