Pff... Ik hoop maar dat het snel weer beter gaat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Pff... Ik hoop maar dat het snel weer beter gaat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 19:07

Heey, hier ff een verslag van vandaag (goh, nogal logisch als je op "Verslag van de dag zit" Knipoog , haha). Maar goed, het was nogal een... uh... tja... drukke dag, zeg maar.

Vanochtend om 9 uur wakker, huiswerk maken (moest ik ook nog zo'n vreselijk-saai-en-absoluut-niet-te-begrijpen-Engels-boekje lezen Boos! ). Maya, we gaan verder. Opruimen, aankleden, ontbijten, enzzz. Toen naar Jessica om haar hoef te doen en uit te mesten, poetsen, enzzz (tenminste, ik dacht dat ik daarvoor kwam). Nou weet ik weer waarom ik geen manege-paard wilde verzorgen, rijdt die troela van 12 tot 3 in de lessen mee! En ze had 's ochtends ook al 2 uur gereden! Belachelijk... Boos!

Maar goed, die hoef dus. Ze heeft allemaal diepe scheuren in de hoefballen en straal van haar rechter-achterhoef. Dat moet dus elke dag goed schoongemaakt en ontsmet worden en er moet van die heerlijke Egyptische zalf op. Fijn, ik kom daar dus, loopt ze de hele tijd in de lessen (dat gaat de hele week al zo, ik kom elke keer 's avonds terug voor haar (we zullen het maar even niet over mijn huiswerk hebben Schijnheilig Bloos )).

Okeey, ik naar huis, opgepast van 3 tot 6 en daarna teruggesjeesd naar Jess. Hup, spuit in, spuit weer uit, ff snel alles ontsmet, watjes met Egyptische reut erin en klaar. Toen moest het nog ff drogen, Jess haar stal weer in en ik weer naar huis.

Het is nu 7 uur en ik heb nog niet eens gegeten. Dat gaat dus al de hele week zo, dat geren heen en weer naar mijn meissie. Ze is het allemaal dik waard hoor, maar ik voel me helemaal uitgeblust nu... Het breekt je soms wel op hoor, zo'n paard...

Ik hoop dat het met haar hoef snel beter gaat, dan heb ik weer wat meer rust en hoef ik alleen maar 's middags te komen, want dit is wel erg veel geren. Zo dus nog eten, verder met huiswerk en alles opruimen en uitzoeken voor morgen, want dan ben ik jarig Haha! Party!! Clown !!! Superveel zin in! Maya, wel weer om half 9 bij mijn paardje zijn en 's avonds ook weer terug...

Doen jullie dit ook allemaal voor je paard of is het een beetje overdreven om voor een gescheurde hoef elke keer terug te sjezen??? FF voor de duidelijkheid: 's middags rijdt ze in de lessen, dus ik MOET het wel 's avonds doen. 's Middags doe ik haar stal...

Oeps, het is wel een lang zeur-verhaal geworden, zeg. Naya, moet kunnen toch??? Anders sorry daarvoor.

Kus, Linda

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:10

Ik doe alles voor mijn paarden als ze mijn verzorging en hulp nodig hebben. Ik heb zelfs wel een paar keer een paar dagen en nachten lang bij mijn paard gewaakt toen hij heel zwaar ziek was.
Maakt me niet uit wat ik daarvoor moet doen, mijn verzorging komt later wel weer, mijn paarden gaan altijd op alles en iedereen voor!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:34

Herkenbaar, herkenbaar. Daar ben ik nu eindelijk vanaf. En ja, dat had ik ook allemaal voor hem over. En meer......