Voor het eerst iets engs buiten lachwekkend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Voor het eerst iets engs buiten lachwekkend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 21:36

Vandaag ging ik maar weer eens buitenrijden, en normaal vind Rachel dan niet iets echt eng. Maar wat we nou tegen kwamen, een hoop witte stenen en wat afval op de stoep. Nou dat vond ze toch eng! Hup draaien op de achterbenen en zo gauw mogelijk weer terug tot 5 keer toe. De laatste keer in een ongecontroleerde draf over de weg terug, ze pakte gewoon het bit vast Scheve mond
Ik druk bezig om die pony weer een beetje in het gareel te krijgen, komt er een wat oudere man en vrouw aan, en wat zegt die man: "Mooie sokjes hoor! OK dan! " [had knalrode bandages om Haha! ] en ik maar ho ho Rachel "eh bedankt hoor *smile* ho ho", "Ja mooi hè", zegt die man tegen z'n vrouw. Ik kwam echt niet meer bij toen ik eindelijk Rachel weer terug in stap had en omgekeerd kreeg *LOL* Uiteindelijk toch maar afgestapt, steen voor steen aan Rachel laten zien Knipoog , uiteindelijk kreeg de laatste steen een lik en toen was het goed Cool

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:38

*LOL* wat grappig

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:38

Snap helemaal wat bedoelt, probeer je met alle macht je paard in bedwang te houden en wil ook nog beleefd blijven omdat over het algemeen mensen toch al een vooroordeel over de "onverantwoordelijke ruiters" hebben. Maar wel gillen! "Leuke sokjes" ....

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:42

Ja..haha dat heb ik ook zo vaak..Dan schrikken ze weer neregens van en dan opeens is zoiets eng.. Matje is trouwens wel altijd bang voor opgestapelde balken of afval..(je weet maar nooit wat daar tussen kan zitten Clown) Dan moet je ook nog eens je paard in bedwang houden..vriendelijk blijven tegen voorbijgangers, en je hand opteken of de auto's je wat langzamer willen passeren.. Haha!

Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:44

hahahhah Tong uitsteken

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:17

Haha, dat herken ik. Gister was ik Hilde aan het uitstappen (bak ligt naast de weg) en ik zat zonder beugels met lange teugel. Komt er aan de ene kant een trekker aan met oplegger en aan de andere kant een gezin met gillende kindertjes. KAN DIE NIET GALOPPEREN?????

Zoefffff ja hoor, kan heel goed galopperen, alleen ik had een beetje moeite te blijven plakken... Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 16:46

radicalM schreef:
Snap helemaal wat bedoelt, probeer je met alle macht je paard in bedwang te houden en wil ook nog beleefd blijven omdat over het algemeen mensen toch al een vooroordeel over de "onverantwoordelijke ruiters" hebben. Maar wel gillen! "Leuke sokjes" ....


Ja dat bedoelde ik Knipoog

Die man dacht zeker dat dat gecross zo hoorde over de stenen *LOL*

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 16:49

Maar dat likken is volgens mij een tik van mijn pony.
Op 't erf stond ook een keer een vrachtwagen waarvan de motor draaide. Natuurlijk een beetje eng trillen enzo, maar ze moet het dan tóch aanraken en uiteindelijk likken en dan weet je dat ze het niet meer eng vind. Haha!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:55

Hahaha, maffe beesten zijn paarden ook af en toe... Gister met Image in het weiland gereden, hij was behoorlijk druk en kijkerig, maar de kruiwagen die in een hoek stond was niet eng. Tot ie omgegooit was door vriendje-lief in de andere wei, toen was het ineens doodeng! Ik heel rustig ga maar kijken, is niet eng, braaf.... Uiteindelijk stond ie dr naast, dacht heeee hooi! en was het dus niet eng meer. Maar volgende rondje zelfde probleem, en het rondje erna en erna en erna.... Op een gegeven moment niet meer, maja, toen gingen we de andere kant op en begon het verhaal weer opnieuw....

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 17:10

Ja ze zeggen wel eens dat als paarden links eerst iets eng vonden maar daarna niet, en je gaat er vanaf de andere kant langs dat ze het ineens wel weer eng vinden. Heeft iets met de hersenhelften te maken ofzo?

De terugweg ben ik nog een paar keer heen en weer die stenen gereden zodat de hersentjes die niet meer vergeten hahaha. Dus volgende keer verwacht ik dat ze er zonder problemen langs gaat Tong uitsteken