Ik ben superheppie!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 20:56

Vandaag heb ik echt superlekker gereden. Prisca ging me helpen om door m'n vertrouwen heen te komen en het lukte goed.

We gingen rijden en we zijn langzaam aan begonnen met nageeflijkheidstraining. Ik heb vandaag goed geleerd hoe je een paard naar je hand rijd e.d. en weliswaar: Iduna liep netjes aan de teugel Haha! Haha! Haha! Ik was helemaal heppie!

Ze heeft wel eerder stukjes aan de teugel gelopen, maar dat was dan echt knikje en weer terug omhoog, maar vandaag ging het echt super. Ze werkte lekker mee, alleen was het voor mij waarschijnlijk moeilijker/zwaarder als voor haar *LOL*

Wat heb ik zitten glunderen zeg, echt een raar gevoel, je probeert het zo vaak en ineens lukt het. Dat was echt zo'n heerlijk gevoel. En daarna lekker uitgestapt en vertroeteld.

Pris, THANX!!!!!!! Je hebt me echt een eind op weg geholpen vandaag.

Ik ga 't morgen gewoon weer proberen, ik zal heus vaak up en downs krijgen, maar dat maakt niet uit, het begin is er Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 23:07

Het is echt een heerlijk gevoel en ook zo super voor m'n vertrouwen! Ik kan er gewoon niet over uit Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 22:00

hihihi... Bedankt voor de leuke reacties!

Ik moet idd wat strenger worden, dan word ik veel fanatieker en krijg ik meer gedaan. Maar Pris is altijd erg goed in plagen en 't onderste uit mijn kan te krijgen. En Merilyn geeft een hele goede begeleiding. Ideale combinatie dus.

Ik ga haar binnenkort flink onder handen nemen, dus manen trekken, staart opscheren beentjes opscheren en een flinke wasbeurt. Zodat Duuntje weer heeeeel mooi word. (is ze al wel, maar nog mooier dan Haha! )

Ik begin al weer flink consequenter te worden. Vandaag had ik door m'n lieve paps niet genoeg tijd om te rijden Frusty *snif* Ik had er zo'n zin in! Maar heb Duuntje in de molen gegooid. Ze was heel erg heet toen ze eruit kwam en wilde een loopje met me nemen. Ik ben toen heel erg boos geworden en haar even flink aangepakt, waarna ze weer redelijk normaal deed. Moet je bedenken dat ruim 500kg paard door een heel erg licht meisje heen wil lopen Boos!

Maar volgens mij was Carla (tijdelijke bijrijdster) erg trots om te zien dat ik haar eindelijk eens aanpakte. Ik was ook best trots op mezelf, want ik nam weer veels te veel van haar aan en daar gaan die superlieve merries maar al te graag gebruik van maken }>

Kortom weer een dag met veel vertrouwen erbij gekregen. Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 22:19

Pris: Ik baalde ook echt dat ik niet kon rijden, ik had echt een adrenalinekick van gisteren, hihihi... Maar ja, m'n paps moest zonodig vliegles krijgen en bracht mij het nieuws 3 uur voor vertrek richting vliegveld Hilversum. Aargh!!!

Marjolein: Snielig ben ik hè? Moet ik weer met Pris overweg Misselijk Whaahahahahaha!!!!!

Nee hoor, ben erg blij met de hulp van Pris en niet te vergeten de hulp van Karin en natuurlijk ook Merilyn Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 11:07

Tuurlijk vergeet ik Carla niet, maar zij is niet echt een bokker. En de rest wel, Carla zal dit bericht niet zo snel lezen snappie? Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dries1990, GrapeshotBot, Kashmino, Lenexa, Skye93, Tieme, Tijn8 en 19 bezoekers