Eerste "miskoop" via internet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Eerste "miskoop" via internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 12:26

Beetje jammer... via marktplaats bood iemand stalschoenen aan van het merk Mountain Horse, maar ze kon helaas geen foto of voorbeeldplaatje sturen. Ik dacht; nou, als ze van MH zijn, dan kan het bijna niet verkeerd gaan, dus ik heb het risico genomen.

Nu heb ik ze ontvangen en het enige wat van MH is, is volgens mij het binnenzooltje en dan houdt het ook echt op. Verder staat er nergens een merk, alleen "Made in China" en "Steel shank" (geen idee wat dat betekent). Ze hebben zo'n waterdichte voet en een nubuck/suede-achtige bovenkant.

Ze zijn opzich wel redelijk, maar niet de schoenen die ik verwacht had. Ik ben dus een beetje teleurgesteld. Ik zit nog een beetje te twijfelen wat ik die vrouw zal mailen, ik denk eigenlijk dat ze het niet geweten heeft.
Laatst bijgewerkt door Tessebes op 17-09-03 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 13:30

Een stalen neus is het idd niet en de zool is ook aardig buigbaar.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 14:31

Ja klopt, ik heb in m'n MH-laarzen ook zo'n "venstertje". Ik dacht eerst dat deze schoenen ook zoiets had, maar dat is dus gewoon van rubber. Verward
Op MH-site staat het volgende:
Citaat:
Steel shank
Gives the shoe better rigidity. Increased support and stability for feet and the instep in particular. Your feet feel less tired after a long ride or when you’ve been walking or standing a lot.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 15:19

Estragon schreef:
Je hebt wel dat soort schoenen die jij beschrijft van Mountain Horse. Mijn moeder had ze (ze waren overigens binnen twee maanden stuk) maar daar staat als het goed is aan de zijkant vanhet suede zo'n driehoekig merktekentje van MountainHorse.


Ik weet welke jij bedoelt, maar dat zijn ze dus niet.
Er zit dus totaal geen merkje op. Alleen een inlegzooltje van MH, maar dat zegt dus niet, want die kun je gewoon los kopen. Als ze van MH waren geweest, dan hadden ze dat er heus wel op gezet.


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 16:38

Ik heb er iig geen abnormaal hoog bedrag voor betaald, ik vond het wel een koopje voor MH schoenen. Ach ik wil ze eigenlijk wel houden, ze zien er verder netjes uit. Ik was alleen een beetje teleurgesteld, ik had gewoon wat anders verwacht.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 10:56

Ik heb contact gehad met de verkoper en gemeld dat ik nogal teleurgesteld was, aangezien het geen echte MH-schoenen waren. Waarschijnlijk zijn ze wel in dezelfde fabriek gemaakt, maar verder merkloos.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 11:10

Dat ze echt dacht dat ze van MH waren, bla bla bla...
Ik zei dat ik gewoon teleurgesteld wat omdat ik andere schoenen had verwacht, maar ze wel wilde houden. Ik had verder geen zin om er meer (zinloze) woorden aan vuil te maken.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 11:14

imker schreef:
Ze is gewoon erg slim bezig geweest. Jee, wat een pech!


Tja, ik weet het niet. Ik vind het wel jammer, want ik dacht een koopje te hebben, maar als ik het van te voren had geweten, dan had ik ze waarschijnlijk niet genomen voor dat geld.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 15:59

Ik heb al meerdere malen wat via internet gekocht en dat is altijd goed gegaan, nu dus iets minder. Ach... je kan niet altijd mazzel hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, criollo_yess, Freekfuchs, Kitty_, Nina1999, onpaard, Padoertje, Rose_Sonny, Vagabondo, xSannee, ziechriet en 148 bezoekers