hond zojuist door de ruit

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

hond zojuist door de ruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 13:35

Wha wat een schrik zeg.
Ik was vrolijk met een balletje aan het spelen met onze herder.
Dat vind hij zo ontzettend geweldig,hij loopt er het liefst de hele dag mee rond.En spelen oe jee,daar doet hij alles voor.
Maar goed ik had de bal nog geen 4 keer gegooid of hij springt ineens dwars door de ruit heen.Klingelklingel,wha ik schrok me dood zeg.
Meteen de honden allemaal naar binnen en Ushi van boven tot onder onderzocht.In eerste instantie vond ik alleen een klein sneetje.Is ook moeilijk zoeken met een hyper hond.Maar toen hij opstond vond ik nog meer bloed.Bleek zijn andere pootje een echt goede scheur te hebben.Ook op het puntje van zijn kin vond ik een beetje bloed.
Ik vond het dus echt wel nodig dat dit bekeken moest worden.Maar ja ik zit met meerdere honden en eentje ervan meenemen en de rest niet word een hels orkest.Dus ik mijn vriend gebeld en die kwam meteen naar huis.Ondertussen heb ik een natte doek gepakt en pleisters(tja je moet wat) en ben ik gaan schoonmaken.Pleistertje erom tegen vuil en toen mocht hij met mijn vriend mee naar de dierenarts die meteen plaats voor hem had gemaakt.
Nu zit ik dus hier thuis af te wachten hoe het zal gaan allemaal.Ook onze husky vind het maar wat raar waar zijn vriendje nu is gebleven.Die zit geen moment stil en staat konstant te luisteren of hij Ushi misschien alweer hoort.
Ik gok erop dat zijn ene pootje een hechtingkje nodig zal hebben en dat er maar geen glas inzit ofzo.
Gelukkig weet ik hoe ik moet handelen en zla het allemaal wel weer goed komen,maar de schrik zit er op zo'n moment wel even goed in.


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 13:58

Ze zijn nog niet terug dus ik wacht nog in spanning.
De schrik is er al weer af,op het moment zelf schrik je je kapot.
Ik maak me echt niet druk om de ruit want dat komt wel weer goed(is van de schuur dus what ever)Maar die wondjes.
Voor ons zijn onze honden geen gewone honden maar onze kindjes.
Het rare is dat deze hond nergens om geeft behalve zijn balletje.(heeft van de week nog een tas nieuwe ballen gehad van de vader van mijn vriend )Dus dat hij wondjes had deerde hem niks,spelen is wat hij moest.Hou zo'n hond dan maar eens even stil om de schade te bekijken.Dat valt niet mee.
Normaal gesproken onderzoek ik de dieren altijd eerst zelf voor ik beslis naar de dierenarts te gaan(verdiep er me veel in dus weet meestal wel wat een hond mankeerd) maar met glas vind ik het toch wel even nodig dat er dubbel gecheckt word.Nu is hij dus naar de dierenarts,waar wij echt alles voor opzij zetten.Of we nu druk aan het werk waren of niet,alles word laten vallen voor de hond.Ik vind dat dat zo hoort.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 13:59

Komen ze al weer aan.Blaf blaf(spelen)
Zal eens gaan kijken en dan vertel ik zo de afloop


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 14:11

Ze zijn er weer.
Ik heb hem nog nooit zo rustig gezien.Hij is ook wel nog een beetje verdoofd Tong uitsteken
Hij heeft dus twee hechtingen.Ook aan het miniskule sneetje.
Daarbij heeft hij pilletjes gekregen en zitten de pleisters er weer terug op.

Ze wouden haar daar al houden,maar dat is iets wat wij zelf niet willen.Dus toch maar even gekeken en besloten om het te hechten.
Zoals ik al zei hoorde ik hem op straat al weer blaffen en dus jawel hoor,hij loopt alweer met zijn balletje om te willen spelen.Helaas is dat nu even not done.De hechtingen moeten er tien dagen in blijven zitten en dan moet hij op controle.Er was geen glas gevonden en tevens complimenten aan mijn schoonmaak werk.
En de rekening 92 euro!!!!!!!En dank u.
Maar goed de hond maakt het dus prima OK dan!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 12:14

Tis zo'n verrekte goei hundje

Toen hij thuis kwam nam hij de bal alweer vast maar hij was acherm zo verdoofd geweest dat hij niet meer dan dat kon(normaal bijt hij hem plat,is een tennisbal)
Normaal gesproken zou de bal na tien minuten al geen haartjes mee hebben,maar zelfs daar had hij de puf niet voor Haha!
Rond een uur of 5 werd hij alweer wat levendiger.
Hij heeft totaal geen last van zijn hechtingen en kijkt er ok helemaal niet naar om.
Ik had eigenlijk verwacht dat hij de pleisters er wel vanaf zou trekken maar die laat hij echt heel netjes zitten.

Gisteren avond maar mijn lesklantje afgezegt en een oppas geregeld zodat ik alleen mijn eigen paardjes hoefden te doen,want ik laat haar nu niet graag alleen,stel nou dat hij aan die hechtingen gaat frutten.

Het is wat zeg,maar het komt allemaal wel weer goed.

Ik ben vast ook niet de enige die het niet kan hebben als er wat met de honden gebeurt.

En de kosten,tja die vind ik ook aan de hoge kant.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 32 bezoekers