Vakantie voor-en-na pret!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Vakantie voor-en-na pret!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 18:59

Okee, voor de mensen die het een beetje gemist hebben, ik was op vakantie (IJsland)! Jaja, en ben weer terug. Een klein verslagje;
    • De laatste dag voor mijn vakantie rijd ik de bus in de prak Blond
    Zijkant in elkaar en moest opnieuw gespoten, kosten Eur 2000,- (viel mee)

    • Op dag van vertrek blijkt hond een hele dikke kaak te hebben, snel nog even naar de DA ermee en voor een week aan de anti-bio. Bij terugkomst thuis blijken we beiden geen huissleutel te hebben. Dus dat was nog even inbreken in het eigen huis (het "hoe" laat ik even in het midden) sta je dan...

    • Op dag 4 van de vakantie op IJsland word ik ziek. Misselijk

    • Op dag 5 van de vakantie krijg ik hoge koorts en een hoest die niet meer ophoud. En op dag 6, 7, 8, 9 en 10 word het niet beter.

    • Bij thuiskomst blijkt dat de oppas niks gedaan heeft, 2 kattenbakken zijn een week lang niet schoongemaakt Misselijk en haar afwas staat beschimmeld in de vaatwasser. De bekleding van de bank ligt in twee stukken. (Heel handig als je huis net te koop staat) Op de gespoten schade van de bus zit een grote kras (ja precies de plek die nét gespoten is) Oppas zwijgt in alle talen. Alleen project "anti-biotica geven" was blijkbaar gelukt.

    • Eén dag na thuiskomst ben ik nog steeds ziek, zit ik bij de huisarts en mag die middag meteen door naar het ziekenhuis voor een foto van mijn longen, omdat ze het toch niet vertrouwd. En het absoluut geen griepje was dat ik had opgelopen. (Maar wat dan wel???)

    • Inmiddels heb in nog geen uitslag van de foto's en heb ik een dosis anti-biotica mee waar je een heel leger mee kan bevoorraden.
Voorlopig even geen IJsland-vakantie meer voor mij. De eerste reis (met Cowgirl) glij ik uit en had ik een jaar nodig om te revalideren, en nu heb ik één of ander vaag onbemstemd virusje waar ik goed ziek van ben (en nog 4 mensen met mij) Hoop dat ik het allemaal gehad heb voor de rest van dit jar. En de oppas komt er niet meer in.

(Gelukkig was met de paarden op stal alles goed!) Haha!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:30

niet echt prettig zo'n oppas Boos!(

wat een pech vakantie!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:03

Daar wordt je niet echt vrolijk van Boos!
Snap het ook echt niet van die oppas.

Beterschap (zal voor je duimen dat het meevalt)...

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:22

Heel vervelend zo'n oppas, ik ga vrijdag weg, maar hoop dat ik het bij thuiskomst allemaal wat beter aantref dan jij!!! Het scheelt wel dat ik nog thuis woon en dat mijn beesten dus door m'n mams verzorgt worden, m'n paard word door 2 vriendinnen van mij gedaan, waar ik heel veel vertrouwen in heb, dus het zal wel goed komen, maar toch..

Heel veel beterschap in ieder geval!!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:27

Jeetje jij hebt echt pech zeg! Eerst al ziek tijdens je vakantie en dan al die troep nog eens.
Ik hoop dat je de volgende x meer geluk hebt.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:34

Mijn god.... hoe is dit mogelijk zeg... Wat een pech na pech na pech!!

overigens ben je niet de enige die iets vaags oploopt na een vliegreis. Zelf ben ik een half jaar ziek geweest na een weekje Barcelona en ken ik nog een aantal mensen die longklachten (virus, bacterie???) opgelopen hebben na in zo'n vliegding gezeten te hebben.

Ik zal voor je duimen dat het iets onschuldigs is waar ze met 1 pilletje wat aan kunnen doen! Beetje geluk moet nou ook eens mogelijk zijn, toch?

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:02

jeetje wat erg zeg ... denk je een leuke vakantie te kunnen hebben , Heb je alleen maar pech

Stomme oppas zeg dat ze niet voor het huis enal gezorgt heeft Boos!
nou iig HEEL veel beterschap !!! Ach gut

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:25

Heb je nou nog geen uitslag??

Ben je zeker naar Alkmaar geweest?

Nederland............ ~~}>

Enne volgende keer wil ik welp de beestjes passen hoor.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 17:07

Neen nee, Purmerend.
Foto;s zijn wel klaar alleen de bijbehorende dokter is verdwenen. Volgens de huissarts gaat het waarschijnlijk om een of andere bacterie en geen virus.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:20

*ieks* wat een nachtmerrie zeg, die kattenbakken Misselijk ik zie en ruik het al helemaal ...

en dat dat hoestje en zo ziek zijn......arme jij!

Ik heb ook al zo'n hoeveelheid antibiotica en hoest me helemaal een versuffing (Lissalover kan dat bevestigen Haha! , zij heeft mijn paard gisteren voor me gelongeerd), maar ik heb niet in een vliegding gezeten Verward

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:05

Ja smurf, dat hoestje van jou klinkt niet echt lekker, maar goed...

Als ze die bacterien in het vliegtuig morgen maar bij zich houden, ben toch al verkouden!!!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:14

dan ben je extra vatbaar Lissalover }>