gister(zondag)mn paard verhuist

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

gister(zondag)mn paard verhuist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 10:05

gister mn paard verhuist zijn om kwart over 8 naar stal gegaan spullen in de auto geladen gill gepoest en gezedalt ging allemaal goed toen klom ik er om 9 uur opheel stom normaal loopt ie altijd normaal het pad af en nu leek hij het wel te voelen dat we weggingen hij wilde het pad niet af de rest van de paarden in het land waren heel onrustig hinneken en door de wei rennen maar toch het pad af gekregen toen was hij onderweg in egmonfd nog heel onrustig heel schrikkerig toen waren we bij heilo toen begon het onwijs te regenen het liep in straaltjes van mn cap af ging echt hard mar gill was toen gellukkig weer braaf toen waren we bij het heiloer bos staat er een bankje vind ie doodeng(schijterd)hij draaide zich al om om ervandoor te gaan maar ik kon hem gellukkig nog met veel moeite nog een slag draaien zodat we weer richting het bankje stonden luid snuivend erlangs.toen liepen we rustig in het bos niks aan de hand springt hij ineens 5 mtr opzij(er kwam een hardloper aan ook heel eng)in alkmaar aangekomen was hij super het viaduct over ging ook goed toen aangekomen bij alkmaar liepen we het pad op richting de stallen vond ie heel gek in pompidou zn stal gezet om even af te zadelen was toen erg aan het hinneken hij stond echt zo te kijken van wat moet ik hier .bij de andere paarden in het land ging super OK dan! nu staat hij heerlijk van het lange gras te genieten in alkmaar op de west dijk bij anneke.

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:25

Gelukkig is het allemaal goed verlopen en staat hij nu met alle anderen lekker in de wei.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:30

Fijn dat het goed is afgelopen.
Het weer zat jullie niet mee!
Gisteren toevallig ook mijn paardje verhuisd (ivm verkoop), naar Heiloo.
Dat ging wel wat makkelijker, we reden met een trailer!
Veel plezier op jullie nieuwe plek.
Enne.... Het leest veel gemakkelijker als je wat leestekens gebruikt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:50

ik heb mn paar d gister ook verhuist, en ben je er beter op geworden? IK wel ik sta nu aan de kust, lekker hoor!

Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:04

Ik ga komend weekend ook richting Anneke verhuizen, alleen Quest moet voor het eerst sinds een jaar weer in de trailer! Zal ook wel feest worden!

Blij om te horen dat het goed is gegaan!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 12:50

Jeempie ben je vanaf Egmond heel naar Anneke toe gereden. Daar heb je bestwel een tijdje overgedaan of niet?

Volgens mij heeft mijn paard eventjes bij jouw paard op het land gestaan.