Weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 16:05

Zit net een stukje te lezen over een meisje die haar paard in moest laten slapen.
Al is het niet hetzelfde, maar dat stukje deed me denken aan dit:

Ik reed 3 jaar op een manege, werd daar gepest omdat ik graag melk drink en het altijd meenam daarheen.
Uiteindelijk ben ik gedeeltelijk door hun gepest daar weggegaan.
Ik kwam daarna terecht op een pensionstal waar mijn zus werkte.
De eigenaresse daar had zelf een aantal paarden: Ilkkah, Praal Prinses, Maestro, Nedjhir, en nog een aantal veulentjes op een veulenstal.
Ik leste meestal altijd op Ilkkah, maar Ilkkah was vaak kreupel, of ze was te dik (door veulentje).
Daardoor reed ik ook vaak op Praal Prinses, een KWPN merrie van (toen nog) 4 jaar.
Ze kon heel mooi lopen.
Ook reed ik wel eens op Nedjhir, die heeft Z gelopen.
Het is 3 jaar goed gegaan, tot mijn zus stopte met werken daar ivm ruzie.
De eigenaresse van Ilkkah had in een contract zegt dat ze Ilkkah mocht hebben.
Maar op het laaste moment, de dag dat ilkkah heel erg aan het kegelen was, en het zeker was dat het veulen vannacht zou komen, kreeg mijn zus een brief waarin stond dat ze Ilkkah moest kopen, en dat ze daar neit eerder meer mocht komen dan dat ze had betaald, omdat ze zich had misdragen en grof over de eigenaresse had gesproken (wat dus echt NIET waar is!!!).
Het is een heel verhaal geworden, maar uiteindelijk hebben we Ilkkah toch gekregen (ook al had de eigenaresse een heel aantal van haar spullen gehouden, oa. een gloednieuw hoofdstel en leren laarzen)
Het is nu een half jaar geleden, en we zijn daar nooit meer geweest.
Toch mis ik nog elke dag de paarden daar vooral Praal Prinses, ook al was ze soms vals en ging ze vaak hangen, ze heeft toch een speciaal plekje in mijn hart, en daar zal ze altijd blijven.

Misschien vinden jullie dit stukje onzin, zoja, sorry, maar ben blij dat ik het heb kunnen vertellen hier.


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 17:02

Sting schreef:
Jah, tuurlijk mag je dat ff vertellen, maar hoezo zou ze dat paard KRIJGEN dan?
Het is toch niet logisch dat je een paard weggeeft?


Het was nog in de tijd dat ze daar werkte, en omdat de eigenaresse eerst heel erg was gevallen met Maestro en toen een half jaar in het gips heeft gelopen, en mijn zus daar heel erg had geholpen, (elke ochtend 7 uur beginnen, 20 stallen uitmesten, vegen, voeren, paarden beweging geven enzo)
Dus vandaar.


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 20:08

Liesje_Lover"]
[quote="meagan_sarah schreef:
Toch ook raar dat ze je pestten omdat je melk dronk. Mensen doen soms rare dingen.


Ja pesten omdat je melk drinkt Verward dat slaat toch nergens op...
[/quote]

Ja, maar werd toch gedaan, was beetje het pispaaltje, en ook omdat ik als enigste op de moeilijkste pony`s durfde als ze iemand eraf hadden gegooit, en hun dat niet durfde Gromm


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Ann, chantal_bel, ikkedus, siloux, Veraaaaah, xSannee en 158 bezoekers