Balen - weer eens teveel betaald

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 12:31

Hebben ik en mijn zus maaaaaanden geleden al voor F 95,- kaarten gekocht samen met een vriendin voor de Spaanse Rijschool in Rotterdam, komt mijn instructrice van de week doodleuk naar ons toe met de vraag of mijn zus en ik mee willen naar de Spaanse Rijschool voor F 15,- Boos!
Ze konden via een of andere organisatie hele goedkope kaarten krijgen dus we kunnen ook gewoon met haar en haar man meerijden.

Mijn zus gaat die vriendin nog vragen of zij geen 2 andere mensen weet die ze mee wil nemen dan kunnen we alsnog de kaarten verkopen, want ik vind het een beetje onzin om 2 keer te gaan Lachen

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]<font color="#000080" size="1"><i>bok, bok, bok </i></font>[img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-09-28 15:38 ]</font>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 21:07

ah man, dat is balen zeg! Ik wacht altijd heel lang, in de hoop dat de prijs zakt. En vis ik dan vervolgens achter het net, dan pech gehad. dat overleef ik wel weer.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:25

Hoi ik had ook zoiets, ik ging naar CHIO met mijn tante die bij de gemeente werkt (duzz VIP) heeft ze me kennis latuh maken met de eigenaar van Ahoy *LOL* en hij voreg of ik van paarden hield! Duz toen zei ik natuurlijk jah en toen heeft hij me uitgenodigd om naar de Spaanse Rijschool te gaan en de dag daarna was ik jarig en wat kreeg ik van me ma Kaarten voor de Spaanse Rijschool maar ik ga toch lekker 2 keer!!!!!!!!!! Maar jah als je er vooor moet betalen is wel zonde jah!!!!!!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:26

By the way die kaarten had me moeder ook al in Juli gekocht en ik was 1 sept. jarig

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:26

Zonde man! Dat is echt jammer.. Maar voor het zelfde geld had je niks... Dat was dan ook weer jammer geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 23:20

ik ga al!! anders was ikke wel geintereseerd sorry!! Ik heb het van mijn oude stagebiedster gekregen ook maanden geleden.

groetjes debora Koe Koe