PAARD (en recreatie) gaat niet door?!!!???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 23:02

Hallo allemaal

Hebben jullie het al gehoord?!
Ik las het nu weer in het fjordenboekje.
Na 7 jaar stoppen ze ermee....
Ik ben elk jaar geweest, eind december in de Jaarbeurshallen in Utrecht....
Elk jaar kocht ik er lekker goedkoop allerlei spulletjes.
Het was ook heel handig want vrijwel alle stamboeken waren er present en presenteerden iets met hun ras.

Vind het echt heeeeel errug jammer dat het niet meer door gaat, kan het amper geloven!

Groetjes Anke

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 23:05

Ja, ooww wat stom! Ik ben er ook zowat elk jaar geweest! Waarom gaat het dan niet door? Ik wist het nog niet. Echt niet leuk! jeetje, wat K*T zeg! Verdrietig

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 23:21

Zogenaamd vanwege de MKZ, dat ze niet genoeg tijd hadden om zo'n groot evenement te organiseren. Verder dat het zich toch niet echt loonde.......?!! Hoezoe niet dan. Super druk altijd daar! en gezellig.......stom vind ik het!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 07:19

Het gaat niet door omdat ze de laatste paar jaar woekerprijzen aan de standhouders vroegen,
wat ik heb gehoord is, dat die het nu massaal hebben laten afweten.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 07:26

Dat is in maart al bekend gemaakt 2 weken nadat de MKZ uitbrak zou er een vergadering zijn.
Dus het klopt dat men weinig tijd had. Normaal begint men in maart al met alles te organiseren voor paard&recreatie.

P&R was nog steeds best wel druk maar vergeleken met de laatste jaren liep het aantal bezoekers erg fors terug.
Gister zou er weer een vergadering zijn waar ik ook voor uitgenodigd was. Deze is afgezegd omdat er maar weinig stamboeken wilde komen erg jammer.

Vanwege de grote concurent paard&koets willen ze nu eens in de 2 jaar of misschien eens in de 5 jaar paard&recreatie houden maar hoe of wat daar is men nog niet over uit.

Mocht je iets beters ,mooier en leukers zoeken dan p&R raad ik je aan om naar paard&koets te gaan ik ging naar beide shows als plubliek maar ook als show team en heb p&K altijd veel leuker gevonden

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 08:57

Wanneer is P&K en zijn er binnenkort nog leuke beursen?? Ik moet stands bezoeken ivm nieuwe huis!!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:41

ik denk dat P&R het zelf een beetje in de hand gewerkt heeft.
Als ik kijk dat ik vorig jaar bij de (dacht ik) kleine ring stond te kijken, bleek het de grote ring te zijn.
Ook het nivo was van mwah....
Maarja, misschien is dat omdat ik P&K gewend ben?

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:45

Paard en koets is 16/17/18 november.
Nimber is er het hele weekend metd er groningers. en ik ben er alleen zondag met de tinkers.
Het is in De branbanthallen in den Bosch.
vind het ook jammer dat P&R niet doorgaat. maar laatste jaren werd het gewoon minder hoofdring werd steeds kleiner. en de kleine ring dus ook. daar kon je je kont niet keren. maar misschien eens in de paar jaar is ook leuke optie

_________________
today is the first day
of the rest of your life
Edit foutje verbeterd

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-09-28 18:12 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 12:40

Ik ben er wel het hele weekend op paard&koets maar ga maar op 1 dag shows kijkn. Ben druk bezig de zondag te regelen omdat jij dat ook reed marjo (dat dacht ik dus)
als het goed is ga ik met janneke en Alderic en komt lodewijk zijn 1 jaar jongere volle broer aangespannen.
de andere dagen zijn Lot en ik er wel maar rijden we geen shows 1 dag komen er een aantal hengsten en 1 dag komt er iemand die Z rijd met haar groninger voor een kur.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 12:51

Jammer moet ik nog een jaar langer wachten op een 'grote' beurs. Duitsland maart 2003 equitana.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 13:20

Citaat:
Op 2001-09-28 09:45, schreef Marjolein:
Paard en koets is 16/17/18 november.
Nimber is er het hele weekend metd er groningers. en ik ben er alleen zaterdag met de tinkers.
Het is in De branbanthallen in den Bosch.
vind het ook jammer dat P&R niet doorgaat. maar laatste jaren werd het gewoon minder hoofdring werd steeds kleiner. en de kleine ring dus ook. daar kon je je kont niet keren. maar misschien eens in de paar jaar is ook leuke optie



ik ga er ook rijden Haha! mini bokt???

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 20:18

Klopt inderdaad, afgelopen jaar was de grote ring....belachelijk klein, stelde niets meer voor. Kon je wat ponyteams zien, eentje op de pony en de andere, meestal drie liepen ernaast. Eerder had je een echte mooie shoring, met die blauwe gordijnen en die mooie lichten.....zucht....jammer dat het zo is afgelopen!
Paard en Koets, daar ben ik nog nooit geweest. Moet misschien toch maar eens gaan, zeker nu ik meer ga mennen!
Groetjes Anke

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 20:39

Oh ik was daar vorig jaar voor het eerst en vond het ontzettend leuk. Maar ben dan ook nog niet op een groter paardenevenement geweest dan dat. Jammer dat het niet doorgaat. waar is eigenlijk Paard & Koets?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:55

Okay: wie gaat er allemaal mee naar paard en koets? (hmm..misschien beter op Meetingforum kunnen zetten...... Gaaaap ik ben zó blond......)

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 20:12

Wat??? gaat dat niet door?! balen zeg, ik ben de laatste jaren ook steeds geweest en het was steeds hartstikke tof.... Huilen Lips are sealed

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:50

Ach, het is zelfs verbazingwekkend dat ze het nog zo lang hebben volgehouden. De organisatie kende zich de eerste jaren te groot om voor verenigingen speciale tarieven te hanteren. Ze waren alleen maar uit op grote namen en veel persaandacht.
Het laatste jaar was er toch vrijwel niks bijzonders meer te zien. Henny Huisman was niet eens in staat een DAF 95 te showen, hij stond daar dik te doen met een oude 75. Zijn stand grotendeels onderverhuurd en de keren dat ik bij zijn stand kwam kon je er met een kanon overheen schieten zonder ook maar iemand te kunnen raken.
Verder kon je probleemloos over de open ruimtes galoperen, die waren er in voldoende hoeveelheid en afmeting.
Als je dan weet wat de gevraagde meterprijs is en wat het huren van de jaarbeurs kost, nou, dan gaat er toch iets verkeerd. Tel daarbij op dat de organisatie van de jaarbeurs grondig gewijzigd is en er weinig meer geritseld kan worden door de organistie, tja dan was dit slechts een invuloefening.