"rot"maneges! (Eigenarenruzie)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

"rot"maneges! (Eigenarenruzie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 13:52

Nu houdt mijn manege (Paardensportcentrum De Wolden) er waarschijnlijk midden in het winterseizoen mee op! En dit alleen maar omdat de eigenaren ruzie hebben. Wij ruiters worden er zo natuurlijk weer de dupe van. Verward

Ik zag onder western ook al staan dat de manege failliet zou zijn, dit ging over westernlessen. Je hoort echter zoveel verhalen..........ik weet niet meer wie ik nu moet geloven. Wie heeft er nu schuld, en hoe gaan ze dit oplossen zodat wij kunnen blijven rijden?

Ik hoop niet dat ik straks een keer voor een dichte deur sta!


Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 14:02

Nou is misschien een idee Desiree! Het vervelende is dat je als ruiter nu eigenlijk tussen twee vuren zit en je eigenlijk niet meer weet wat er nu precies aan de hand is.


Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 14:05

Nou die is mooi! Januari is net zo'n beetje de tijd dat je echt niet meer buiten kunt rijden!

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 14:07

Ja maar in Januari wil het nog wel eens vriezen en dan is de bak niet te rijden!

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 14:08

De meeste klanten lopen al weg. Er staat bijna niemand meer.

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 14:12

Sinds het verhaal rond gaat dat er beslag zou worden gelegd op de manege blijft er helemaal geen pensionklant meer over.

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 14:15

Nou ik ben er niet zo zeker van dat de manege open blijft en ik wou dat er eens wat opheldering kwam! Ik wil namelijk graag weten waar ik aan toe ben deze winter.

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 14:21

Die stal zal hier ook niet zo'n probleem zijn. Vorig winter heb ik helaas bijna niet kunnen rijden omdat de vorst maar niet uit de grond wou. Daarom wil ik binnen kunnen rijden. En op zich is de Wolden een ruime manege maar als ze dicht gaan waar kan ik dan heen? Ik kan er nu te paard heen als ik ergens anders heen moet moet ik eerst een trailer kopen.

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 14:54

Toen had ik inderdaad nog geen paard. En waar kan ik je van kennen dan organisator?

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 15:00

Op die manier! Wat ga jij deze winter doen dan?

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 15:05

Ja maar ik wil wel graag kunnen oefenen anders kan ik de wedstrijden net zo goed gelijk afzeggen. Maar hoe weet jij zo zeker dat de manege openblijft?

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 15:10

Waarom hoor ik dan overal dat de huidige eigenaar heeft opgezegd? Wie gaat dan de boel overnemen?

Dat is aardig zeg CGJ12! Daar schiet iedereen wat mee op behalve ik.

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 15:14

Hoe kun jij er dan zo zeker van zijn dat de manege open blijft tijdens de wintermaanden?

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 15:26

Ik heb echter het idee dat allebei de eigenaren het er opaan laten komen en wij ruiters er straks de dupe van zijn.

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 20:12

Dat is zo en ik weet niet meer wie ik moet geloven. Ik heb beide eigenaren ernaar gevraagd maar ja dan heb je nog twee verschillende verhalen!

Flipper
Berichten: 16
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 10:42

Ik open vanmorgen de site na een weekendje weg geweest te zijn, ik dacht dat er misschien wel meer mensen de dupe waren van dit soort praktijken en wij elkaar misschien konden steunen. En dan wordt je uitgemaakt voor schaduwaccount.

Zeg Ludo ben jij zelf soms betrokken bij dit hele gebeuren?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eepie, Gambler21, Kloesje, Mira283, Miran, Myrkvi en 148 bezoekers