Ik kon het niet.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Ik kon het niet.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 07:38

meer houden, heb gister een rondje op Tjo gereden Bloos . HEERLIJK!!! Haha!
Andy had dr aan een halster vast want sturen gaat nog niet met 1 gipsen arm, maar gewoon ff zitten was genoeg. Gewoon ff klein rondje bos gereden...... zwijmel...... lekker stappen en beetje draven....... OK dan! Lovers
(hoop niet dat mn arts hier ook rondspookt)
Viv

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 07:56

Kan me voorstellen dat je het niet meer kon houden. Wat zul je genoten hebben van dat kleine rondje!

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 08:02

ja hier spreekt je arts;) dat mag niet he. weet je hoe gevaarlijk dat is...
neej geintje. kei leuk voor je dat je weer een keer hebt gereden.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 08:11

Hihi, lijkt mij wel. Ik ben nog aan het herstellen van een operatie en mag nog een week of 3-4 niet rijden of sporten. Gister heb ik heel stiekem op Flair gestapt en een heel klein ministukje gedraaft Haha! Ik voelde me toch net weer een klein kind, ik had er al een maand niet opgezeten.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 08:14

flair schreef:
Hihi, lijkt mij wel. Ik ben nog aan het herstellen van een operatie en mag nog een week of 3-4 niet rijden of sporten. Gister heb ik heel stiekem op Flair gestapt en een heel klein ministukje gedraaft Haha! Ik voelde me toch net weer een klein kind, ik had er al een maand niet opgezeten.


wauw een maand... ik heb het presies een week uitgehouden, hihihihi
lekker he ff genieten van zoiets kleins......

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 10:30

Wat fijn voor je en inderdaad hoop niet dat je behandelend arts hier achter komt *LOL* *LOL*

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:07

Leuk voor je ik deed het ook met mijn gipsvoet en kwaad dat mij ouders waren toen ze erachter kwamen maar toen had ik het al gedaan hihi van zo'n klein stukje kan je dan echt genieten!!!!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:09

Wat leuk zeg! Ik kan begrijpen dat je het niet hield. Fijn dat je zo genoten hebt! Lachen

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:23

Flower schreef:
Wat fijn voor je en inderdaad hoop niet dat je behandelend arts hier achter komt *LOL* *LOL*


Dat hoop ik ook voor je Tong uitsteken
Hij heeft toevallig toch geen dochter die helemaal gek is van paarden,
anders spookt zij dadelijk hier rond.

Krijg je weer zo'n onwijze lange preek
Die terecht zou zijn, maar niet belangrijk (LB= lekker belangrijk).

Maar vast gevoeld als een klein kind met een lolly.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:47

Haha, ik ken het! Ik zat nog geen twee weken nadat mijn voet in het gips belandde ook weer op Ret. Even een klein rondje stappen, deed wel verrekte zeer maar ik kon het toch niet laten... Tong uitsteken

Maar wel voorzichtig zijn hè, anders ben je straks nog langer zoet!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 17:31

ik hebdat ook wel eens gedaan,alleen as ik bang dat mijn vader mij betrapte
wel leuk dat het goed deed

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:49

Lekker hè? Je hebt groot gelijk, hoor. Gewoon doen. Tjo doet gelukkig wel voorzichtig, héérlijk zo'n paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:40

Eeeeeh, toen ik twee jaar geleden mijn enkel had gescheurd ben ik er niet eens mee heen geweest, gewoon stevig doorgereden met mijn voormalige verzorgpaardje ondanks alle pijn.

toen er later een keer een foto van werd gemaakt bleek dat er een flinke scheur in had gezeten. Oops!

Ach ja, zo ben ik nu eenmaal.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:56

Ach doe ik ook altijd. Haha! Vorig jaar op ponykamp had ik me enkelband gescheurt. Verband erom. Moest eigenlijk n paar dagen met mn poot omhoog liggen, en daarna mocht ik wel met krukken lopen en 2 weken later ofzo proberen normaal te lopen. Nou, een paar dagen later reed ik gewoon weer hoor! Maar dat was niet zo slim, had namelijk me verband dr af gehaald en gewoon in me laarzen gegaan enzo.. En nu heb ik nog steeds heel erg last ervan.

En dit jaar op ponykamp (jaja heb altijd wat.. Clown) had ik mn voet héél zwaar gekneust. Helemaal blauw enz. Ik liep weer op krukken. En moest dus voorzichtig doen! Kon geen schoen aan ofzo.. (heel me voet zat vol met vocht Misselijk) en toen reed mn instructrice Camilla een keertje op kamp. Toen moest ik er uiteraard nog zelf even op om haar aan te voelen. Schijnheilig

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:28

lekker meid dat je er weer ff op zat.ach johh als je arts begint te zeuren zeg je gewoon dat je arm zo sneller geneesd!ik hoop dat je snel zelf weer kunt rijden!beterschap

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:24

ik begrijp het heb zelf nu ook eindelijk mijn gips eraf voor 2 en een halve week heerlijk als je weer kan rijden he??
veel plezier nog en hopen dat het er snel af mag pb me maar want ikke wil graag weten hoe dat is gebeurd!!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:34

Heerlijk is dat he Haha! Ik heb ook vaak als ik weer eens 3 (!) weken in het ziekenhuis heb gelegen en niet heb kunnen rijden ben ik weer helemaal blij Haha!

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:10

Dat zijn de broodnodige vitamine P die je nodig hebt om goed te kunnen genezen...

Vitamine Paard Cool Haha!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:13

Vendell schreef:
Dat zijn de broodnodige vitamine P die je nodig hebt om goed te kunnen genezen...

Vitamine Paard Cool Haha!


Vitamine F: Vitamine Fjord Haha!
Vitamine T: Vitamine Tjody Haha!:D

En zo kan ik nog wel even door gaan hihihihi. Joh Viv, volgende westernshow ga jij gewoon even laten zien hoe je met 1 hand kunt rijden! Heeft het publiek ook gezien hoe braaf fjordjes zijn als je ze met 1 hand rijdt!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:12

viv toch..........jij stoute meid hahahhaa
wat zal de dokter wel niet zeggen daarvan he......
gelukkig kun je me nu niet meer opzoeken als je voor controle moet hahaa.

nee laat ik het nog maar even niet doen............op een paard klimmen als ik het ooit nog ga doen..........

maar wel oppassen he en nu zeg jij "ja MA".............. Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 12:02

IngridM schreef:
viv toch..........jij stoute meid hahahhaa
wat zal de dokter wel niet zeggen daarvan he......
gelukkig kun je me nu niet meer opzoeken als je voor controle moet hahaa.

nee laat ik het nog maar even niet doen............op een paard klimmen als ik het ooit nog ga doen..........

maar wel oppassen he en nu zeg jij "ja MA".............. Haha!


Ja Ma...... hihihii
Tjo blijkt DE pefecte gehandicapten pony te zijn, loopt supervoorzichtig en staat zowaar netjes stil bij op en afstappen.... tzt mag je dr wel lenen....
Hoe bevalt het zo thuis achter le pc-tje?

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:05

wanneer kan het gips er dan af??
of is het er al af????????

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 06:48

Ik heb afneembaar gips, ideaal voor onder de douche. Wel goed opletten dat je je arm niet beweegt en niet net zoals ik probeert met je kapotte arm een wegglibberend zeepje te vangen, autssjjjjj...
Ik moet komende dinsdag voor controle, maar t zal er nog wel 3 weken om moeten ofzo, tis nog megadik, elleboog is nog steeds niet zichtbaar, is nog helemaal rond en blauw...... dus ben dr voorlopig nog niet klaar mee....

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 08:35

Als ik gips had ging ik ook na 2 weken alweer rijden (au au) ik heb 2 keer een gebroken hand gehad en 1 keer een gebroken been. Was wel pijnlijk..

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 09:46

Summertje schreef:
Als ik gips had ging ik ook na 2 weken alweer rijden (au au) ik heb 2 keer een gebroken hand gehad en 1 keer een gebroken been. Was wel pijnlijk..


Nou rijden wil ik het niet noemen, ik zit erop en thats it. Ze stapt wel rond maar rijden nee zo wil ik het niet noemen. Ik kan helaas nog niks met die arm, gisteravond voor het eerst een vork vastgehouden om mn vlees te snijden, dus echt rijden zit er nog lang niet in (zit van oksel tot pols int gips, kan mn arm dus niet gebruiken).