Goeie actie: Egeltje gered!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Goeie actie: Egeltje gered!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 22:56

Ik zat vanavond in de auto met mams, rijd ik bijna over een bal heen. Er stond een hond bij en ik dacht verders niet na... Opeens 'PLING' EGEL, STOPPUH!!! Ik remmen en in zijn achteruit, ligt daar een opgerold egeltje met een hond eromheen rennend. Ik kijken bij dat egeltje en hij leefde nog, was alleen erg bang voor de hond. Ik proberen die hond weg te jagen. Grommen dat beest, doodeng! Stond helemaal te bibberen, terwijl ik normaal toch niet zo'n broeken poeperd ben. Mams schoot me te hulp en zei dat ik die egel in de kant moest zetten. Nou, mooi niet dus! Die beessies stikken van de vlooien en andere enge beesten. Ik een trui uit de auto gepakt om die egel mee te pakken... Komt er een auto hard aangescheurd (en dan bedoel ik ook echt hard!). Ik op de weg gesprongen. Hele aardige jongen trouwens. Hij vroeg of ik wat had aangereden. Nee dus, net niet... Hij wenste me succes en reed verder.
Stond ik daar met een trui in m'n handen, een opgerold egeltje voor mijn voeten, een grommende hond naast me en een verbaasde moeder achter me. Mams (ja ja, ze heeft wel lef) die hond vastgehouden en ik die egel weggejaagd. Hij liep op zijn dooie gemakkie de berm in. Hoop alleen dat ie vannacht niet alsnog platgereden wordt. Maar ik heb in ieder geval mijn best gedaan!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, Jet, Larissajulia, lies_sparkle, LisaVH96, MairiMacBran, nick_en_ik, savieralover en 44 bezoekers