Mag ik volgend jaar een merrieveulen, plies? ;)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:31

Fijn he, paarden Haha! Wij werden eens om 11 uur 's avonds gebeld, jullie paarden lopen op de weg. Ik zei, die zijn niet van ons, dus waren we niet gaan kijken. De volgende dag werden we door de boomkweker gebeld, er lopen paarden tussen de bomen, dus wij toch maar gaan kijken, bleken ze van een wei af te komen een kleine km verderop Scheve mond Dus gevangen en de eigenaar gebeld.
Ook waren we eens 3 pony's kwijt! In het niks leken ze verdewen. We dachten dat ze er 's ochtends nog stonden, en 's avonds waren ze weg Scheve mond Alles afgezocht in de buurt, maar we konden ze niet vinden. Tegelijk kregen we een erg raar telefoontje die zei dat ie de buurman was en wist waar de paarden waren, was dus helemaal niet waar!! Uiteindelijk vonden we ze 12 km verderop, volgens mij waren ze gestolen, maar zijn ze uiteindelijk losgelaten op een een of ander veld. Want de pony's moesten of door het bos of door een dorp om daar te komen, en niemand had wat gemerkt Scheve mond En we hebben een veulens in de bomen gehad Schijnheilig Dat is een nadeeel als je naast een boomkweker woont Schijnheilig

Maar Boss word wel een goeie springer lijkt mij OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, Lau07, laura22, rien10, tienus63, VosjeN en 34 bezoekers