verkleed rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 21:07

hai daar het is nog geen carnaval maar heb er al wel zin in. tijdens een melige bui bedacht ik: in de carnavalsvakantie word ik pippi langkous op expensive. dat ga ik dus doen. haren vlechten, oranje spuiten, die kleren van pippi aandoen, expensive een wit deken opdoen met stippen (gewoon stof op de markt kopen) een halster en een touw en huppa rijden maar. hihi.. lijkt me wel leuk. maar zijn er nog andere die ook verkleed op hun paard gaan? anders is een foto maken wel leuk en dan een boktwedstrijd houden wie het orginineelst verkleed is. duurt nog wel even maar oke Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 21:23

haha ja leuk idee
deed ik vroeger altijd met me shettie wandelen hem als punker gemaakt allemaal kleuren erin gespoten enzo Haha! Cool en staartjes in zijn manen en staart en mee doen met de carnavals optocht!! denk niet dat ik dit jaar iets ga doen maar ik zie wel haha. Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 21:28

hihi melig
eindhoven is toch ook fanatiek carnaval? hiero wel hoor.. ik ga voor de rest niet verkleed ofzo alleen op het paard, wel grappig Lachen
please nathalie? Schijnheilig alleen een grappige sjaal ofzo om dan?? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 21:29

haha ik zie wel misschien dat ik met iemand van stal het dorp in kan gaan (verkleed) maar anders zie ik het nut er niet echt van in! hier is t best fanatiek ja maar ik vind er alleen echt NIKS aan.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 22:07

gaaf dat verkleed rijden. Ik heb het met Julius ook eens gedaan
Afbeelding

Afbeelding
Julius is aan de rechterkant en Dirk de Welsh Cob van Esther aan de linkerkant.

Afbeelding
dit ben ikke dus. haha

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 22:16

[img]../upload/5/darby.jpg[/img]
ben ik, wij geven met de tinkers dus zigeunershows. enja dan moet je verkleed. dit is dus met darby t beste vriendinnetje van ailin.


[edit nu moet ik er dus in zig jurk opstaan ipv galajurk]
_________________
today is the first day
of the rest of your life

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-09-27 11:44 ]</font>

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 22:18

Wat een gave foto`s Heike! Helaas hebben wij hier geen carnaval maar volgende week ga ik wel verkleed met Pjelk. Ik als clown en hij als clownspaard ( misschien met schmink, geverfde manen en feesthoed). We hebben dan namelijk een circusavond op de manege.

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 02:00

ik ben pas nog verkleed op het paard geweest en eerste geworden!(van de 5)hij had een deken op en dat leek op een tractor en je moest iets met tractors doen!ik plaats nog wel een foto eerst fotos nog ontwikkkelen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 07:40

Jammer dat ik geen zwart paard heb Haha!
Binnenkort begint Halloween hier en dan lijkt het me wel tof om als Sleepy Hollow's Headless Horseman te gaan.
Ik kan haar natuurlijk ook gewoon zwart spuiten met van die uitwasbare zooi die je in je haar kan spuiten *LOL* En dan een hoofd maken van papiermachee en een grote zwarte cape. Hmmm...lijkt me wel wat Haha!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 08:54

Clown voor degene die van verkleed rijden houden.
Aankomende zondag hebben wij een puzzelrit door spaarnwoude. Alles staat in het teken van indianen.
Ruiters als indiaan, posten als wigwam, totempalen, alles is in vol ornaat aanwezig.
Dus als jullie zin hebben, kom dan zondag. Cool

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 09:30

Dit ben ik op Manjo, als Mexicaanse combinatie, alweer een hele tijd geleden (1987):

Afbeelding

Aan carnaval doen ze in het oosten niet zo (Oldenzaal als uitzondering), maar bij ons op de club was er altijd tussen Kerst en Oud & Nieuw een 2- of 3-daagse onderlinge wedstrijd waarbij ook verkleed werd gesprongen. Ben ooit als Chinees, als kunstschilder en dus als Mexicaan gegaan, en mijn zusje als Pippi Langkous en als Klaas Vaak (met pantoffels en een lange puntmuts). Toen ik als kunstschilder ging, had ik met waterverf allemaal vlekken op Manjo geschilderd (hij was geschoren dus dat pakte goed). Die kreeg ik er niet meer af met poetsen, toen heeft hij nog een paar weken met vage roze, gele en blauwe vlekken rondgelopen Haha! .

En dit is de Karin-&-Mayo-versie van de kokosnoten van Heike (juni 2001):

Afbeelding

Met aap op kont:

Afbeelding

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">'Blub, ik ben een vis !' (- met dank aan Noordzee FM)</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-27 09:36 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 17:43

gaaaf hoe komen jullie aan die dekens dan? ik koop gewoon een stof op de markt en ga creatief doen. leuk al die fotos!! melissa (van paardendal) is ook hetzelfde als heike gewordne

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:01

Nath, wie weet kan je dan wel met mij het dorp in...In de optocht lijkt me trouwens minder geslaagd *LOL* Ik vind marjo er echt gaaf uit zien, toch wel stoer die zigeunerlook. Haha! Party!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 19:57

weet je wat zo gaaf was, 2 grietjes van de manege hadden met carnaval Nozem en Banjer verkleed als kameel!! zo stoer! ze hadden 2 dekens gemaakt met grote bulten en waren zelf als van die woestijnmensen verkleed! Ik was weer errug onorigineel samen met m'n vriendin want we waren als cowboy, met Beaugino en Funnyboy (echte cowboypaardjes) maar we waren wel 1e met ons carousselproefje! ik moet ergens nog foto's hebben maar kan ze niet vinden..

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 14:14

Ik heb ook al eens gek gedaan...

[img]../upload/499/buster_als_cowboypaard.jpg[/img]