Marfique eerste keer gelongeerd.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Marfique eerste keer gelongeerd.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 00:43

Vandaag was het zover, we besloten eens te proberen hoe het zou gaan met longeren. Omdat ze wat rotstraal heeft is wat extra beweging alleen maar goed, ook voor het wegtrekken van het uier alleen maar beter.

Ik was erg benieuwd hoe ze zou reageren, tenslotte is er alleen als jong paard een paar weken mee gewerkt, en daarna een jaar of 5 niet meer.

Daarom had ik mijn husband ingeschakeld, voor het geval ze spatjes zou hebben (ik kan niet goed mee met t paard met die knie van mij), maar ze gedroeg zich onvoorstelbaar netjes.

Keurig aandraven en aangalopperen op commando. Alleen van draf naar stap was wat moeilijker, maar daar hebben volgens mij veel paarden moeite mee Haha!

Ik was in ieder geval dik tevreden! Morgen is ze weer aan de beurt Haha!

waterkippie2

Berichten: 86
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 07:25

nou mooi dat het zo goed is gegaan!
Succes morgen *LOL*

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:06

Wat fijn dat ze zo makkelijk reageert! Hopelijk gaat dat zo door en zit je er in een mum van tijd boven op! Haha! En ik ben natuurlijk heel benieuwd naar nieuwe (Actie) foto's! Haha!

Sheila
Berichten: 456
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Hoek van Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:44

Hoi,

Leuk te lezen dat het goed gaat met Marfique en weer aan het werk. *LOL*
Myranda is niet meer tekoop, we houden haar zelf, met rijden is ze per dag verschillend zit best wel een kop op. Wie weet laten we haar dekken, maar welke hengst! Veel werk plezier met Marfique en we houden je op de hoogte.

gr. Sheila Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 23:08

Leuk Fab, dat toont wel weer hoe braaf Marfique is. Zou je er toch maar niet zelf opgaan Knipoog

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 23:14

Hihi ik dacht het niet. Mijn nieuwe stalgenoot zal dat wel van me overnemen. Haha!