Cavallo Rijlaarzen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Cavallo Rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 14:38

Hallo allemaal,
Hier mijn verhaal;

18 mei was ik jarig, ik zou van mijn vader een paar leren rijlaarzen krijgen als ik zelf de helft betaalde. Ik ging ermee akkoord en dezelfde dag gingen we nog bij Ruyters voor ruiters kijken. Ik heb een hoop laarzen bekeken, maar mijn vader wilde per se een paar mooie runderleren rijlaarzen, met kalfsleren binnenkant en leren zool. Ik kreeg het natuurlijk spaans benauwd, want de prijs van dat soort laarzen begint bij ongeveer 300 euro! Pap zei dat hij ze dan maar helemaal zou betalen. (Ik was ineens een stuk opgeluchter) DIe mevrouw daar in de winkel vertelde wat over de nieuwe laars van Cavallo.... Super mooie rijlaars, smaller op de enkel, echt heel mooi leer, klafsleren binnenkant, lerenzool, netjes afgewerkt enzovoorts. Ik begon bijna te watertanden. Die laars zou het worden. Ik het ze in het echt nog niet gezien, alleen op een foto.
In de winkel hebben ze mijn benen opgemeten en naast de matentabel van verschillende merken gehouden. Wat bleek nou? Ik had geen standaard maat. De laarzen moesten compleet op maat gemaakt worden. Mijn vader vond dat niet ergen was ook bereid om die extra 75 euro per laars(!!!!!) bij te betalen. Een week laten moest ik nog een keer komen om mijn benen op te laten meten zodat we er zeker van waren dat de goede maten opgestuurd werden. Ze zouden me bellen als de laarzen klaarwaren. Na 8 weken had ik nog steeds niks gehoord Huilen Ik heb toen zelf maar naar de winkel opgebeld, maar nee ze waren nog niet binnen. Een week later heb ik nog een keer gebeld, maar ook toen waren ze er nog niet Ik was helemaal depressief, de dag erna belde de winkel op; Je laarzen zijn binnen! Ik was helemaal bij en die week zijn we ze wezen passen. Ik had ze aan. Ze waren echt prachtig! *LOL* Toen ik erop ging staan dacht ik; wat voelen ze toch groot aan..... Ze waren ruim 6 centimeter te groot! Bloos! De mevrouw in de winkel vond dit ook wel een beetje veel en vroeg me of ik over een week terug kon komen, want de meneer die hier verstand van had was op vakantie. Ik was dus diep teleurgesteld!!! Om het goed te maken heeft mijn vader me meegenomen naar Hypoweert om een rijbroek te kopen. Ik heb een kei-mooie rode broek met leren kont gekregen! Toen we daar waren heeft mijn vader naar de rijlaarzen gevraagd. Die mevrouw daar die zei van; kom maar eens mee dan zal ik voor je kijken. Ineens had ik drie standaard paar laarzen aan! Gewone normale maten die ze op vooraad had! Ik kon dus wel standaard maten aan.....
We zijn daarna nog wel terug gegaan om mijn laarzen nog eens te passen. Ze waren helaas echt veelste groot. Ik heb normaal een maat 38half en dit was een maat 41!! Ze hebben contact gezocht met de cavallo fabrikant. Vorige week ben ik terug gegaan. Ik moest met mijn voeten in een pas-doos. Dat voelt best grappig Tong uitsteken Nu wordt dit opgestuurd en moet ik even wachten op reactie. Ik ben heel erg benieuwd wat de mogelijkheden nu zullen worden.
Het is dus al 14 september en ik heb nog steeds geen leren rijlaarzen Scheve mond
Ik laat nog wel horen als er nieuws is Pling

Kusje aan jullie
Laantje


P.S.
Hier een foto van de laarzen Kwijl
Afbeelding

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 14:52

Whihihi, echt geluk heb je ook niet he?!
Heb zelf ook leren laarzen en ze zitten lekker Tong uitsteken
Veel plezier ermee als je ze hebt!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 14:57

Nee klopt, maar in de winkel doen ze wel hun uiterste best om er nog iets van te maken Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 14:59

Grinn nog geluk dat je in bijv. juni geen wedstrijd had en gedacht had die met die laarzen te rijden!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 15:02

Nou ik had dus eigenlijk wel een wedstrijd.....
Die heb ik maar afgezegd. De afgelopen wedstrijd 7 september, had ik eigenlijk ook met die laarzen moeten rijden, maar dat heb ik maar gewoon met mijn donkerbruine chaps gedaan! En ik had niet eens een minpuntje, ik ben er zelfs 3e mee geworden Knipoog

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:03

Zozo, daar hoef ik neit mee aan te komen, denk dat ze me de ring uitgooien met caps Haha!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 15:06

Het was maar een onderlinge wedstrijd, dus..........

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:07

Ja dacht ik al, maar op een andere wedstrijd ken je daar echt niet mee aan komen zetten.
Was die geen die je af had gezegt dan ook een onderlinge?

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 15:08

Ja, maar dat zou ook de eerste keer zijn dat ik meedeed. Ik had dus een goed smoesje *grijns-grijns*

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:10

Grinn, en een goed smoesje nog ook.
Verdrietig wou dat ik wedstrijden kon rijden Verdrietig
Voorlopig is Ilkkah nog niet klaar voor wedstrijden dit jaar (ze is nu M1)

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 15:12

Ow jammer!